Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne]Mapa we flash
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
VeParadox
Potrzebuje taką mapę jak jest: http://www.odleglosci.pl/podzial-administracyjny.php
Oczywiście nie znam się na flash-u, coś tam kiedyś próbowałem edytować z online , ale bez sukcesów..:/ Coś poradzicie? Może jest jakaś alternatywa, aby zrobić takie cudeńko bez flash-u ?
VeParadox
Cytat(com @ 30.10.2013, 17:02:55 ) *

Wystarczy że ściągnę plik, wypakuje go i na serweek hej? smile.gif Pytam bo mi nie śmigało ostatnio, ale to chyba wina serwera. Generalnie o takie cudeńko mi chodziło, masz pomógł wink.gif
nospor
Cytat
Pytam bo mi nie śmigało ostatnio, ale to chyba wina serwera.
Przeciez to co sciagasz to czysty html + css + js. Wszystko to są rzeczy, ktore dzialają po stronie klienta i mają sie nijak do serwera. Wiec jesli ci to nie dziala, to nie wina serwera a faktu, ze cos zle podpiales.
VeParadox
No ale co mogłem źle podpiąć? Nie było żadnej instrukcji, więc po prostu wrzuciłem pliki. No co tam można spierdzielić? Pomoże ktoś?
nospor
A skad mamy wiedziec co spierdzieliles? Widzimy w szklanej kuli? Wystaw kod, podaj linka, to bedzie mozna cos powiedziec....
VeParadox
nospor nawet nie wiesz jak bardzo mi pomogłeś biggrin.gif Tak się zapieniłem że sprawdziłem wszystko jeszcze raz i..... brzydal.gif tak spierdzieliłem, poprostu mi sie po pierdzieliły foldery :/
Mapka śmiga jak szalona smile.gif
Tu jest link: http://wysmiejgo.pl/mapa
A znowu mi się wyklarowało pewne pytanie... Czy można by taka mapkę umieścić bezpośredni na stronie w innym skrypcie np phpbb3? Czy to jest wykonalne?

PS A i oczywiście nospor pomogles klikam (jesteś wielki), a przynajmniej jak mało kto potrafisz zmobilizować do działania tongue.gif
nospor
Cytat
Czy można by taka mapkę umieścić bezpośredni na stronie w innym skrypcie np phpbb3? Czy to jest wykonalne?
Nie, nie mozna, autor podal kod ktory dziala w postaci i w plikach ktore on podal tongue.gif