Chcialbym sie czegos dowiedziec o tym jak sie pisze sesje w php.
W tej dziedzinie jestem zielony, wiec prosze o wyrozumialosc :oops:
A i jeszcze jak by mi ktos powiedzial cos o streaming HTML'u to tez byl bym wdzieczny.
Cytat
Chcialbym sie czegos dowiedziec o tym jak sie pisze sesje w php.
W tej dziedzinie jestem zielony, wiec prosze o wyrozumialosc :oops:
A i jeszcze jak by mi ktos powiedzial cos o streaming HTML'u to tez byl bym wdzieczny.
Sam się na sesjach nie znam, ale wiem, że podstaw sesji można się nauczyć z manuala.
castor
1.05.2002, 17:31:11
A czego tu sie uczyc o sesjach?
Pare funkcji i wsio.
http://pl.php.net/manual/pl/ref.session.php
Cytat
A czego tu sie uczyc o sesjach?
Pare funkcji i wsio.
Oto właśnie mi chodziło.
thx za url'a
a co ze streaming html'em :? jak to sie je :?: :?
Mam jeszcze jedno male pytanie.
Jak zamknac sesje gdy ktos zamknie przegladarke.
Czy trzeba uzyjc JS :?:
I jeszcze jedno czy przy zakladaniu nowego konta (wymagajcego 3 stron) sesje sa odpowiednim rozwiazaniem :?:
Jak dotad uzywalem hidden inputow

w formularzu.
Mistycus moze ty cos mi podpowiesz :?:
Mistycus
1.05.2002, 22:27:15
Sesji nie używam
Ehhh... widze, ze chyba nikt dzisiaj mi nie pomoze
Mistycus
1.05.2002, 22:31:17
Właśnie studiuję manuala o sesjach. jak coś załapę, to Ci spróbuję pomóc :wink:
Mistycus
1.05.2002, 23:03:59
Okazuje się, że sesje to banalna sprawa. Jakiej Ty właściwie potrzebujesz pomocy Seth? Jeśli chcesz jedynie odpowiedzi na pytanie:
Cytat
czy przy zakladaniu nowego konta (wymagajcego 3 stron) sesje sa odpowiednim rozwiazaniem :?:
, to ja uważam, że to idealne rozwiązanie, a jeśli masz jakiś konkretniejszy problem, to pytaj (może coś wykombinuję, a jeśli nie ja, to na napewno ktoś... ).
8)
castor
1.05.2002, 23:11:15
JA sesji nie uzywam!
Jezdze na ciachach
wysylam ciacho do usera: w ciacho generuje losowy session_id
tak:
Kod
srand((double)microtime()*1000000);
$session_id=md5(uniqid(rand()));