webMI.translate( value, minValue, maxValue, startValue, stopValue); Calculates an absolute value from the passed value, minValue, maxValue, start Value and stopValue for use in various webMI.gfx functions. Example: A data variable can have a value from 0 (minValue) to 100 (maxValue). The current value (value) is to be displayed by an arrow that rotates from 0° (startValue) to 180° (stopValue): webMI.translate("Server_1.OBJECTS.var1", function(e) { var id = "id_1"; var value = e.value; webMI.gfx.setRotation(id, webMI.translate(value, 0, 100, 0, 180)); }); Transformations of SVG elements webMI.gfx.setTransformation webMI.gfx.setTransformation( elementID, translationFactor); Methods that transform SVG elements (replace Transformation with one of the following): Rotation, MoveX, MoveY, ScaleX, ScaleY, SkewX, SkewY Some examples: webMI.gfx.setMoveX( elementID, offset); <!--c1--><div class='codetop'>Kod</div><div class='codemain'><!--ec1-->var offset = webMI.translate(value, minValue, maxValue, startValue, stopValue); webMI.gfx.setMoveX("elementID", offset);<!--c2--></div><!--ec2-->
Według tego wzoru/przykładu napisałem taki oto skrypt:
Kod
webMI.translate("Server_1.OBJECTS.var1", function(e) {
var id = "id_1";
var value = e.value;
var offset = webMI.translate(value, 0, 125, 0, 875);
webMI.gfx.setMoveX(id, offset);
});
var id = "id_1";
var value = e.value;
var offset = webMI.translate(value, 0, 125, 0, 875);
webMI.gfx.setMoveX(id, offset);
});
No ale tak, nie rozumiem w ogóle pierwszej linijki.
W drugiej nazwa obiektu przypisywana jest to zmiennaj id.
W trzeciej również jest przypisanie do zmiennej, ale co to jest e.value ?
W czwartej również przypisanie do zmiennej. Ale jaka jest vartość value i jak ona się ma do wykonania się skryptu / jak ona wpływa na to przesunięcie ? Jest to krok przesunięcia ?
Minimalna i maksymalna wartość to określenie w jakim przedziale value może przyjąć wartość ? A start i stop, to gdzie jeste ten elemenet i jaki jest jego cel ?
Ostatnia linia to chyba wykonanie przesunięcia ?