Wchodzę w sockety i po dawce teorii, chcę stworzyć klienta który będzie się łączył z pewnym serwerem i wysyłał socketa opisanego w specyfikacji tego serwera

struktura pakiet_logowania { 32-bit Dlugosc; 16-bit IloscIntow = 1; // tylko ID pakietu 16-bit IloscStringow = 8; // tak, trochę tych danych bedzie ;-) 16-bit ID_Pakietu = 1400; string Uzytkownik; // nazwa czatowicza string Haslo; // hasło do nicka string UserCookie; // ten string jest PUSTY, nie widzialem aby COKOLWIEK go uzywalo (00 00 00) string NazwaPokoju; // jest to pokój, do ktorego przejdziemy tuż po zalogowaniu string Referrer; // o tym poniżej string AdresSerwera; // nie wiem po co to, ale musi być podany adres serwera z którym się łączymy string Konfiguracja; // o tym też poniżej string NazwaNaszegoProgramu; // nazwa klienta, którego używamy }
Specyfikacja jak widać napisana jest pseudokodem. Komunikacja odbywa się w postaci plain-text.
Czy ktoś mógł by mnie nakierować/pokazać jak w praktyce tworzyć takie sockety np. z takiego opisu? Żebym na następnych mógł się wprawiać bez błądzenia.
Z góry dzięki i pozdro
