Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][PHP]Dodanie DIVa po warunku IF
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
zawadeusz
Witam, jestem w trakcie tworzenia rejestracji na mojej stronie. Mam problem ponieważ chciałem żeby po poprawnej rejestracji użytkownika pojawił się ladny napis zamkniety w divie (wzięty z Boostrapa- prosiłbym o nie pisanie postów w stylu: "najpierw naucz sie CSS", nie o to mi tutaj chodzi). Mam stworzone 2 pliki: index.php gdzie mam zawarty kod HTML oraz register.php gdzie mam skrypt do rejestracji. Probowałem użyć w pliku register echo i nie działa. Prosze o pomoc oraz wyrozumiałość ponieważ jestem dopiero początkujący.
Pozdrawiam

Ten kod żeby sie dodawał po wykonaniu ponizszego skryptu. Dodam również,że narazie nie bawilem się w kontrole błędów- tym zajme sie później.
  1. <div class="alert alert-success">Rejestracja przebiegła pomyślnie!</div>

1. <?php
  2.  
  3. include "dostep.php";
  4.  
  5. $email= $_POST['email'];
  6. $haslo = md5($_POST['haslo']);
  7. $haslo2 = md5($_POST['haslo2']);
  8. $klucz=md5(mt_rand());
  9.  
  10. $uzytkownicy = $dostep -> Query('SELECT `login` FROM `uzytkownicy` WHERE `login`="'. $email. '"');
  11. $uzytkownicy=$uzytkownicy->fetchAll();
  12. if(!empty($uzytkownicy)){
  13. echo "Error";
  14. }
  15. $dostep-> Exec('INSERT INTO `uzytkownicy` VALUES ("","'. $email. '","'. $haslo.'","'.$klucz.'") ');
  16. header("Location: index.php?succes=1");
knypraca
Dodaj kody najpierw to można będzie coś powiedzieć.
prz3kus
zawadeusz,

powiedz mi co tutaj robisz:

1. header("Location: index.php?succes=1");

wtedy pewnie zrozumiesz czmu echo się nie pokazuje.
zawadeusz
Przechodze do strony glownej ustawiajac w adresie "succes=1", ktory pozniej mi bedzie potrzebny do kontroli bledow. Chyba,że źle mysle tongue.gif
AstraC
Jeśli dobrze rozumuję, to kiepsko się odwołujesz do swojej głównej strony.
zawadeusz
Nauczenie się sesji rozwiązała problem. Dziekuje za pomoc , można zamknac