Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Symfony2][Symfony] Dostęp do frameworku
Forum PHP.pl > Forum > PHP > Frameworki
blackstone
Zainstalowałem na xamppie composer a później framework symfony. Zgodnie z tym co jest napisane w tym kursie Symfony : http://phpmajster.blogspot.com/2015/06/php...uchomienie.html żeby mieć dostęp do środowiska produkcyjnego podmieniłem w pliku app.php wartość false w true w "$kernel = new AppKernel('prod',true); " . Miało to spowodować dostep do środowiska produkcyjnego i koniec błedu 404 ale...to nic nie zmieniło. Co wiecej gdy wchodzę na localhost/symfony/myApp/web/app_dev.php pokazuje mi się równierz błąd 404. Utknąłem, HELP smile.gif

* W tematyce jakichkolwiek frameworków jestem całkowicie zielony, rozpoczynam przygodę od totalnego zera. Jestem na etapie w którym sporym wyzwaniem jest zainstalowanie tego i skofigurowanie tego tak by działało smile.gif

* Nie umiem określić...którą wersję Symfony zainstalowałem facepalmxd.gif Ciężko się w gryźć na początku więc próbowałem wszystkiego by ruszyć jakoś do przodu , ale czytałem gdzieś opinię że instalacją frameworków z serii Symfony jest taka sama - ale jeśli to ma znaczenie na tym etapie i źle to zrozumiałem to proszę o wyprowadzenie z błędu smile.gif
kapslokk
Ominąłęś punkt z tworzeniem vhosta.
Poza tym poradnik z 2015 roku i dodatkowo z symfony2? Olej go i używaj dokumentacji symfony.
Pilsener
Dokładnie:

http://symfony.com/doc/current/setup.html

Cytat
composer create-project symfony/framework-standard-edition my_project_name

Się stawia projekt jedną komendą, potem pozostaje tylko parę minut na skonfigurowanie.
blackstone
1 Po zainstalowaniu komposera właśnie użyłem w konsoli xamppa, wpisując w nią polecenie instalacji ze strony symfony.