Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Programatorzy ;) mają moc
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
DeyV
Dziś dowiedziałem sie o projekcie http://theprodukkt.com/kkrieger.html

Co prawda nie od dziś zafascynowany jestem możliwościami i dokonaniami demosceny, ale czegoś takiego jeszcze nie widziałem.
Podany projekt zawiera bowiem 96 KB danych, składających się na działające, interaktywne demo gry FPP
I może nie byłoby w tym nic szczególnego gdyby nie grafika, którą można by chyba porónywać do najnowszych produkcji tego typu, i choć może nie za różnorodność, to na pewno za technikę i wykorzystane efekty świetlne.

Zachęcam wszystich do zapoznania się z tym demem. Pamiętaj tylko o tym, by sprawdzić najpierw wymagania sprzętowe (na dole podanej przezemnie strony). Może się bowiem okazać, że będziesz zmuszony zadowolić się tylko screenami... :/


I dla wszystkich wątpiących - wszystkie tekstury i efekty są generowane podczas uruchamiania dema.
NIC nie jest pobierane z internetu - tak więc to co zobaczycie na ekranie to naprawdę zawartość tych 96KB.
NuLL
Widzałem dawno. E - byłem na Party gdzie były zawody dem w 64k smile.gif

To ma tylko jedną wadę - długo się uruchamia.
Pisane w DirectX-ie i przepuszczane przez kompresory plików .exe smile.gif
Na Sieci można trochę znaleść o kompresji exe-ów.
Marusz
Cytat(NuLL @ 2005-06-12 21:14:39)
Widzałem dawno. E - byłem na Party gdzie były zawody dem w 64k smile.gif


Nie rozumiem tylko, co owe dema z party maja wspolnego z ta gra? Bo tez sa male? Demo to animacja pozbawiona jakiejkolwiek interaktywnosci. Poza tym od czasu upadku Amigi nie sadze, aby jakakolwiek animacja mogla byc ochrzczona mianem "zaskakujacej" czy "rewolucyjnej". Dzisiejszy sprzet sam w sobie policzy cuda a koderzy maja do dyspozycji tysiace narzedzi dostepnych w sieci.

Cytat(NuLL @ 2005-06-12 21:14:39)
To ma tylko jedną wadę - długo się uruchamia.

Dokladnie, poniewaz plik wykonywalny jest skompresowany poprzez kompresor plikow .exe axesmiley.png Jeszcze nie wynaleziono takiego, ktory bylby skuteczny i szybki zarazem.
GrayHat
faktycznie to jest moc winksmiley.jpg opengl lub directx winksmiley.jpg ale graficznie to wyglada kozacko ;D
no ale wkoncu na cos sie produkuje directx`a winksmiley.jpg
NuLL
Co ma jedno do drugiego - dema powstawały przedtem - teraz powstała pierwsza gra dopiero smile.gif O to mi tylko chodziło - i że bylem kiedyś tongue.gif
scanner
Jakiś czas temu miałem przyjemność uczestniczyć w życiu sceny emulacyjnej.
Amigę kochałem miłością wzajemną, takoż Atari 8bitowe.
I tu własnie jest pies pogrzebany. Pooglądajcie obecne produkcje na 8 bitowe atari. Mój fumfel prowadzi serwis atarowski - www.atari.pl - zajrzyjcie, pooglądajcie. I pamiętajcie, ze tam nie ma opengl'i, directX'ów i teraflopowych kart graficznych.

A wtedy możemy się pozachwycać umiejętnościami koderów.
revyag
Demoscenowa grupa farbrausch, której członkowie są autorami tego interaktywnego dema, robią jedne z najlepszych inter i dem na świecie.
Cały bajer polega na tym, że większość rzeczy generowane jest w czasie rzeczywistym a a chłopaki dodatkowo używają własnych narzędzi do kompresji.
Wystarczy popatrzeć na inne ich produkcje, żeby przekonać się co potrafią smile.gif
http://theprodukkt.com/demoscene.html
kubatron
Ja się wypowiem że człowiek jest stworzony by łamać bariery którymi są zasady, a wszystko co niemożliwe, staje się możliwe smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.