Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jestem w Tym Zielony ...pomocy....
Forum PHP.pl > Forum > Serwery WWW
Angel
Chcem się nauczyć php. Kupiłem sobie książke na ten temat : php i MySQL - Tworzenie Stron WWW Wydanie Trzecie z Heliona. Z tą książką udało mi się zainstalować MySQL , Apache 1.3 i kropka. Nie moge zainstalować php. Poprostu nie wiem jak , w książce jest to opisane z byt drudnym językiem dla mnie. A dokładnie jest niedopowiedzenie wakurat w tym dziale biggrin.gif. W dodatku mam pytanie jaki serwer jest najlepszy IIS czy Apache czy jakiś inny. Dodam jescze że mam Windowsa bo z tego co wiem to jest różnica. I może są jakieś inne , lepsze książki , kursy na temat php z których mógłbym się uczyć? Umiem HTML , CSS , I ucze się flasha , ale nie mam z kąd php. A i czy można gdzieś dodstać praktyke mając 16 lat i takie umiejętności? [za rok tyle będe miał]. Prosze o szybką odpowiedzieć i pomoc. I przepraszam że w jednym temacie poruszyłem tak dużo spraw.
bela
Zainstaluj jakąś gotową paczkę typu: WAMP
Angel
No OK ale z kąd ją wziąć? I co rozumiesz przez pacze typu WAMP ? biggrin.gif . Sory ale ja się na tym ciutenke nie znam ;]
mhs
skoro chcesz nauczyc sie programowac (powiedzmy w php) zacznij nauke od korzystania z wyszukiwarki dlatego, ze wczesniej czy pozniej bedziesz musial taka umiejetnosc posiasc

na Twoje pytanie
Cytat
No OK ale z kąd ją wziąć? I co rozumiesz przez pacze typu WAMP ?  . Sory ale ja się na tym ciutenke nie znam ;]

google odpowiedzialo:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=WAMP+&lr=

faktycznie duzo tematow poruszyles w watku

Cytat
I może są jakieś inne , lepsze książki , kursy na temat php z których mógłbym się uczyć?

ksiazek (np. helion.pl) i kursow (http://forum.php.pl/index.php?showforum=27) jest niesamowita ilosc

Cytat
Umiem HTML , CSS , I ucze się flasha , ale nie mam z kąd php. A i czy można gdzieś dodstać praktyke mając 16 lat i takie umiejętności?