Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Typowanie wyników meczy - jak?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Najki
Chcę zrobić skrypt typowania wyników meczy wzorując się oczywiście na systemach bukmacherskich. Niestety nie orientuję się zbytnio w tych tematach, więc proszę o wyjaśnienie:

W jaki sposób ustalany jest kurs dla danego meczu? Czy jest to zależne od ilości typów na obie drużyny, czy od poprzednich wyników drużyn, czy jak? Proszę o pomoc smile.gif.
bela
A pogooglować nie da się? Ja to zrobiłem i od razu pełno wyników.
Najki
To co Ty tam wpisałeś, że zwróciło Ci informacje nt. tego jak ustawić kurs? Ja znajduje same strony bez wyjaśnień, lub niekompletne. Gdybym nie miał problemu nie otwierałbym tematu.
hwao
kursy ustalaja ludzi ktorzy siedza w branzy smile.gif czyli znaja sie jaka kto ma "passe" i na tej podstawie ustawiaja kurs.
GrayHat
mozesz tez napisac jakis algorytm... mozesz uzyc wartosci:
- miejsce w tabeli
- wyniki ostatnich meczy
- wyniki poprzednich spotkan danych zespolow ze soba
itd winksmiley.jpg

idzze do STSu i kup se ich gazetke... tam masz duzo informacji o tym
Najki
Cytat(hwao @ 2005-09-15 19:06:41)
kursy ustalaja ludzi ktorzy siedza w branzy smile.gif czyli znaja sie jaka kto ma "passe" i na tej podstawie ustawiaja kurs.

No to zonk smile.gif. Będę musiał sobie samemu kursy ustalać w swoim skrypcie tongue.gif. Cóż. Dzięki Wam za wyjaśnienie.
[Regis]
No chyba nie myslales, ze ten kurs jest generowany przez maszyny "ot tak" biggrin.gif

Wlasnie o to w tych zakladach chodzi, zeby ci co sie znaja, kosili kase na tych, co sie nie znaja.
Sir_GreG
To ja dodam jeszcze jedna rzecz (z doswiadczenia winksmiley.jpg): im blizej meczu tym nizszy kurs.
kyno
aa i kursow nie ustala napewno jedna osoba tylko pewnie setki... smile.gif i to ludzie ktorzy siedza pewnie w tym od lat winksmiley.jpg

Powodzenia ;D
shield
ja bym raczej stawial ze nie ustala sie kursow a procentowe szanse na dany wynik, wezmy mecz druzyny A z druzyna B, procentowe szanse tych druzyn

Kod
1   X   2
50% 30% 20%


ustalamy kursy:
Kod
1 = 1/50% * 100    = 2.0
x = 1/30% * 100 = 3.33
2 = 1/20% * 100 = 5.0


jednak w takim przypadku bookmacher wychodzilby na zero, teraz wystarczy ze do kazdej wartosci procentowej dodamy po powiedzmy 5%

Kod
1   X   2
55% 35% 25%


kursy dla takich % wychodza:
Kod
1 = 1/55% * 100    = 1.8
x = 1/35% * 100 = 2.85
2 = 1/25% * 100 = 4.0


i kursy nizsze a marza dla bookmachera 15%

i teraz im wiecej osob klika powiedzmy na 1, wtedy zwieksza sie prawdopodobienstwo na taki wynik co skutkuje ze od razu spada kurs na takie zdarzenie.

greets
teles
Hej

Zgadzam sie z Tobą shield, nigdy nie ma 100 bo by nic nie zarabiali.

Ja gram troche na expekcie, tam "najmniej" zabiejrają z owych 100%
Strzałek
ewntualnie możesz sobie pobrać dane z np. toto-mix.pl albo z innego serwisu.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.