lukas_83
18.06.2007, 05:39:10
mam formularz do wprowadzania faktur. w tym formularzu jest podformularz w ktorym wybieram fundusz z ktorego jest pokrywana faktura i kwota z danego funduszu.jedna faktura moze byc pokrywana z kilku funduszy i mam wlasnie problem jak sprawdzic czy suma kwot z roznych funduszy jest rowna sumie calej faktury.w formularzu glownym jest pole "Kwota faktury" a w podformularzu sa pola "Nazwa funduszu" i "Kwota z funduszu na fakture".bardzo prosze o pomoc
SHARKI
20.06.2007, 14:36:13
zrob kwerende która bedzie liczyc sume pieniedzy z ruznych funduszów ( wedle uznania)
i podepnij ją do formularza
lukas_83
21.06.2007, 18:53:16
dzieki juz sobie poradzilem przez dlookup i dsum
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.