Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php][mysql] Sygnatura
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
carl22
Ok jestem zielony w tych sprawach.... Chcialbym zrobic sygnaturke w ktorej jest przestawiona postac z gry world of warcraft i chcialbym zeby ona zawierala np takie info jak lvl , rasa , klasa itp . Te info mozna pobrac z bazy i chcialbym zeby sie ujawnialy na tej sygnie np jak wbije z 59 levelu na 60 to w sygnie sie to z "updatuje " i bedzie pisac ze mam 60 level smile.gif widzialem cos takiego i poprostu w linku ktory sie bralo w ( zalozmy bbcode [ img ] [ /img ] ) na koncu bylo name=(wpisujesz swoj nick z gry ) i wyswietlalo sygne np z trollem ( rasa ktora aktualnie gram ) levelem, itp itd . Mozem nie ktos pokierowac jak takie cos zrobic?? Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi. Chodzi mi glowie o pokierowanie ( zademonstrowanie ) takiego kodu, iz mysle ze poradze sobie juz z ew przerobieniem go do pobierania tych informacji ktore chce aby pobieral i wyswietlal smile.gif Mile widziana pomoc.

Pozdrawiam Carl smile.gif
in5ane
Z tego co wiem, no to wszystko o postaci masz na stronie WoW'a, a więc może tam jest jakaś dokumentacja, w jaki sposób wykorzystać dane zawarte o postaci na np. własnej stronie. Poczytaj i najlepiej popytaj na forum WoW'a.
carl22
ale mi chodzi oto ze mam priv serwer i baze do neigo i z niego chce czytac info.... nie gram na globalu ( Jeszcze ) tylko chce nauczyc sie robic sygnaturki do ktorych info jest pobierane z bazy ( ofc tlo sam robie ) oczywiscie mam haslo i login do bazy.
Kicok
1. Musisz znać strukturę swojej bazy danych (żebyś wiedział gdzie zapisany jest level, gdzie rasa, itp.)
2. Musisz wiedzieć jak pobrać te informacje z bazy danych. Nie mam zielonego pojęcia jakiej bazy danych używa WoW, ale jeśli MySQL, to wszystkie informacje znajdziesz tutaj: mysql" title="Zobacz w manualu PHP" target="_manual (dodatkowo wypadałoby znać podstawy SQL: http://home.pl/pomoc/kursy/sql )