Witam,
Szukam programisty PHP ktory podejmie sie wykonania projektu. Chodzi tutaj o zrobienie portalu internetowego na podstawie Symfony Framework dla firmy ktora zajmuje sie prowadzeniem gier internetowych (typu MMORPG) i przede wszystkim o wykonanie backendu (za pomoca admin configuratora w Symfony Framework). Design + inicjalne pociecie zostanie wykonane i dostraczone. Specyfikacje projektu sa podane ponizej.
W razie zainteresowania prosze wyslac wstepna wycene na adres j.p.polak *malpa* gmail.com
Jesli jakies aspekty nie sa do konca jasne, prosze o kontakt na ww. email albo przez GG (moj numer to 11156840).
Serdecznie pozdrawiam,
Jan Pietras
==============
Ogólne założenia
• Projekt oparty na Symfony framework (PHP) i bazie danych MySQL.
• Tam gdzie nie jest potrzebne załadowanie całej strony, a tylko malej części/komponentu, metoda AJAX powinna zostać użyta. Tak samo jeśli AJAX oferuje dodatkowa funkcjonalność (np. walidacje inputu). Funkcje AJAX powinne zostać użyte za pomocą wbudowanej funkcjonalności w Symfony (jeśli dostępne).
• Użycie xHTML i CSS według standardów W3C, kompatybilność z często używanymi przeglądarkami.
• xHTML i URL zoptymalizowane pod SEO.
• Optymalizacja pod względem bezpieczeństwa (SQL injection etc).
• Front-end powinien mieć wbudowana kompatybilność z wieloma językami => funkcja __() frameworka Symfony.
• Sklep będzie używał systemu podobnego jak World of Warcraft (czyli gold / złoto) zamiast prawdziwej waluty.
• Ogólnie funkcjonalność podobna do strony: http://www.gamespirate.com
• Layout do frontenda będzie +/- taki: http://img49.imageshack.us/img49/1120/design2vervk0.jpg
Back-end, panel administracyjny: admin.domena.pl
• CMS
o CMS powinien umożliwiać edytowanie treści w wielu językach i dla wielu stron (subdomen), ale wszystko w tej samej bazie danych i na tym samym serwerze. Za pomocą wbudowanej funkcjonalności Symfony (tablename_i18n itd.).
o Zarządzanie językami (nazwa języka, dostępność).
o Zarządzanie podstronami (dodawanie nowej, zmiana nazwy, subdomeny itp.)
o Zarządzanie treścią (dodawanie, usuwanie, edycja).
o Moduł dodawania screenshotow.
o Moduł zarządzaniem Question & Answer (FAQ) i nowościami (news). Dostępność / zarządzanie kategoriami.
o Zarządzanie treścią za pomocom edytora tinyMCE.
o Zarządzanie produktami w sklepie i kategoriami produktów (podział pod grę (subdomene) i kategorie.
• User management
o Moduł wysyłania maila do użytkowników (wszystkich, wszystkich którzy posiadają konto gry x, którzy cos kupili do gry x, lub największych klientów)
o Zarządzanie kontami (wyświetl, zmień, usuń albo zakaz dostępu na określony czas + powód).
o Wykaz transakcji (kupienie złota za walutę + transakcje kupna produktów) i możliwość zmiany / dodawania transakcji.
o Wyszukanie użytkownika.
• Statystyki
o Statystyki ogólne: ilość użytkowników, ilość użytkowników online, ilość graczy w każdej z gier.
o Określony czas = dzisiaj, wczoraj, tydzień, miesiąc, rok.
o Ilość użytkowników zarejestrowanych przez określony czas.
o Ilość użytkowników zarejestrowanych w każdej z gier przez określony czas.
o Ilość kupionego złota przez określony czas
o Obrót sklepu jako funkcja zamiany złota na przedmioty przez określony czas.
o Średnia kwota zakupu i ilość zamówień przez określony czas.
o Obrót każdej z gier przez określony czas.
o Graficzna reprezentacja danych.
Front-end, rozne subdomeny
• Wybór preferowanego języka (cookie) z listy dostępnych.
• Każda subdomena powinna docelowo używać CSS, JS i layout z domyślnego katalogu, chyba ze niektóre pliki (taka sama nazwa) istnieją w specyficznym folderze samej subomeny.
• Sklep: przeciąganie produktów do koszyka (tak jak demo na stronie Symfony). Podzal produktów pod gre i kategorie. Weryfikacja zamowienia za pomocą stony check-out [wyświetl zamowienie] i podania daty urodzenia. Wysylka zamowienia przez email, albo przez już gotowy skrypt (dla jednej z gier). Integracja Paypal IPN (instant payment notification) do zakupu złota za walute.
• User control panel: rejestracja albo linkowanie nowych kont do konta portalowego (dla każdej gry jest potrzebne nowe subkonto) + weryfikacja przez podanie kodu wysłanego na maila, wykaz transakcji przeprowadzonych w sklepie. Zmiana danych osobowych. Wyswietlenie danych konta głównego, kont gier i postaci w grach (bazy danych już istnieją).
• Rejestracja użytkownika za pomocą formularza (AJAX callback). Będzie potrzebna interakcja z baza danych użytkowników forum vBulletin żeby sprawdzić czy takie imię już istnieje.
• Interakcja z dostępnymi już bazami danych żeby wyswitlic ranking graczy i status serwera (skrypty już gotowe,. dopasowanie kodu do Symfony). Sprawdz „jakosc” hasła za pomocą AJAX/PHP. Weryfikacja przez email.
• Jeśli użytkownik się zaloguje, powinie zostać automatycznie zalowany do forum vBulletin.