Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [symfony] jak zbudowac przyciski previous/next w admin panel?
Forum PHP.pl > Forum > PHP > Frameworki
basu
Witam,
jestem nowy w symfony. Zastanawiam sie jak zbudowac przyciski previous/next w edycji w generatorze admina? Wie ktoś jak to zrobic?
Jak zmusić filtr abym mógł użyć np 'Fraza' zamiast 'Fraza *' w czasie wyszukiwania bez dodatkowych znaków wieloznaczności?
Cysiaczek
Previus i next sa już w generatorze - zmień sobie grafikę smile.gif
basu
No to wyglada ze jestem ślepy smile.gif ale nie mam pojecia gdzie to jest? uzywam wersji 1.0.16. Moglbys podac jakis link do tego?

PS. Jaka grafike?
Cysiaczek
Ahh w edycji. To po prostu robisz tak

Kod
edit:
  actions:
    Next:
      action: myActionToHandleNext
      icon:    backend/next.png

http://www.symfony-project.org/uploads/ass...atorRefCard.pdf

Pozdrawiam.
basu
OK dzieki wielkie smile.gif czyli teraz zostalo mi "tylko" napisac odpowiednia akcje do wyswietlenia nastepnego rekordu? Narazie wywala mi blad ze nie ma takiej strony, wiec wnioskuje, ze akcje nalezy dopisac? Jak pisalem jestem swiezutki w symfony, dlatego o wszystko sie dopytuje smile.gif
Cysiaczek
Tak, musisz sobie napisać własną akcję, choć powiem Ci, że najlepiej, jeśli przekierowanie zrobisz tak sam, jak masz zrobione w akcji "save and add" - zobacz w cache, jak to wygląda i nadpisz metodę. To jest moim zdaniem lepsze niż tak, jak Ci pokazałem, bo wydaje sie, że chcesz zapisać formularz i pokazać np. następny smile.gif

Pozdrawiam.
basu
Dalej mam problem.
edit: actions: Next: action: getNextRow icon: backend/next.png" title="Zobacz w manualu PHP" target="_manual

Jak wklejam ten kod to znikaja mi pozostale akcje, widac tylko ta jedna.
Dalej ja tworze cos takiego:

edit: object_actions: _edit: - _delete: - getNextRow: { name: getNextRow, action: getNextRow }" title="Zobacz w manualu PHP" target="_manual

to widze wszystkie akcje, tylko nie tą.

Drugie pytanie: