Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [WWW,PHP] Tulcon.pl
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
kallosz
Witam

Proszę o opinie dotyczące ostatnio skończonej strony Tulcon.pl
bim2
Ładnie, tylko po co ten flash w topie? smile.gif

I troszkę zbyt smutno, nagłówki menu bym poprawił na ciekawsze. smile.gif
kallosz
Cytat(bim2 @ 5.09.2008, 18:27:19 ) *
Ładnie, tylko po co ten flash w topie? smile.gif

I troszkę zbyt smutno, nagłówki menu bym poprawił na ciekawsze. smile.gif

flash - na życzenie klienta
nagłówki ? co rozumiesz pod słowem ciekawsze ... ?

Strona zawiera prostą grafikę dlatego nagłówki są proste (chciałem zachować jednolitość) smile.gif a nie przebajerzone smile.gif

Czekam na twoją propozycję zmiany nagłówków smile.gif
bim2
Nie jestem grafikiem, żeby dawać porady, ale na 100% można usunąć ten cień. Nie wygląda pięknie. Dać może jakiś pattern.

Co do flasha. Można dać tam gifa przecież :|
webber
Cytat
flash - na życzenie klienta

A widzisz, a trzeba było pokazać klientowi rozwiązanie w ajax/jquery, masa takich efektów jest smile.gif

Ogólnie to hm... tak sobie, dobrze by było by po najechanie na element A coś się z tym elementem działo winksmiley.jpg Podświetlenie po :hover etc.

Ogólnie prosta firmowa strona bez szału, 6/10 :]
kallosz
mój błąd... nie pomyślałem o zastosowaniu ajax'a w tym miejscu smile.gif thx za podpowiedź
ShadowD
W menu rozwijanym moim zdaniem masz za duże paddingi.

I jeszcze dodał bym stopkę, taki niebieski prostokąt ożywił by trochę stronę w dolnej części.

Może jeszcze zmienił bym ten szary pasek na którym pisze "Siedziba firmy" na niebieski, strasznie wyłamuje się z kompozucii.
piotrooo89
ładnie mnie się podoba... ciut większe powinny być literki w menu. ShadowD miał racje z paddingami... reszta ok

ocena 7/10
kiamil
Dodaj jakiegoś tokena do formularza kontaktowego winksmiley.jpg
kallosz
Flash zamieniony