Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][CSS]Zmiana godziny
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
vipwisnia
Witam,

mam problem z godziną na swoim portalu. Zaznaczam, że na php nie znam się w ogóle, stronę robili inni ludzie, których teraz nie ma na, więc nie mogę się ich poradzić. Chodzi o to, że na stronie po dodaniu newsa o 22:30, pojawia się, że dodany został o 20:30, czyli dwie godziny wcześniej. I tak wszystkie. Jak zmienić zegar?

Szukałem trochę na serwerze i znalazłem tylko to, że w miejscu, gdzie nad newsem pojawia się godzina, zastąpione to jest tylko czymś o nazwie "$data". Szukałem trochę tej $daty i znalazłem to:

$data = date('d.m.Y; H:i');

Kilka linijek niżej to:

<td width=\"400\" colspan=\"2\"><input type=\"hidden\" name=\"data\" value=\"".$data."\"><input type=\"hidden\" name=\"id\" value=\"".$id."\"><input type=\"hidden\" name=\"nr_ip\" value=\"".$nr_ip."\"></td>

I jeszcze kilka niżej to:

$data = addslashes($_POST['data']);

Z góry dzięki za rady.

Pozdrawiam.
potreb
Na serwerze muszą zmienić. Chyba zegara nie przestawili. Możesz zawsze do godziny dodać te 2, które się różnią.
erix
Cytat
Chyba zegara nie przestawili.

Albo czas systemowy działa w GMT. winksmiley.jpg

date_default_timezone_set" title="Zobacz w manualu PHP" target="_manual
1010
  1. <?
  2. $data = date('d.m.Y; H:i');
  3. ?>

zamien na

1. <?
  2. $mktime = mktime()+172800;
  3. $data = date('d.m.Y; H:i', $mktime);
  4. ?>

oczywiście bez <? i ?>

i po kłopocie
erix
No tak... Tylko wówczas musi przerabiać cały kod, do tego - kolejny spowalniacz. Są mechanizmy lokalizacji, trzeba z tego korzystać, a nie babrać się obejściami.
1010
Jak nie ma dostępu do ustawień serwera to chyba inaczej tego nie rozwiąże...
erix
Przeczytaj o funkcji, do której zalinkowałem kilka postów wcześniej, to zrozumiesz, czemu się mylisz.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.