Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ocena strony firmowej
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Stron: 1, 2
Kas
Ocenie proszę ten projekt:

Alpha IT

Design strony ma być, w założeniu, bardzo prosty i czytelny. Pytanie brzmi czy nie przesadziłem z tą prostotą. winksmiley.jpg Jak ulepszy tą stronę? Co poprawić? Czy obecna ujdzie? Proszę o ocenę w skali 0-9 (0: dno; 9: ideał).
motyl-pl
Przyglądałeś się stroną konkurencji ?

Dla mnie to wygląda jak ściągnięty szablon z internetu ..
Żadnej swojej inwencji, wszystko jest zbyt proste i jak dla mnie brzydkie.
Jest rok 2010 a strona wygląda jak byś cofał się do web 1.0 masz masę rozwiązań typu jquery, java, flash.
Brak jest ruchu, brak loga, sloganu, po prostu nic tu nie ma prócz treści i menu.
Jak na firmę informatyczną ta strona zupełnie nie pasuje.

Ocena: 2
Kas
Mam dwa małe (czyt. duże smile.gif) problemy:

1. jestem bardzo początkującym grafikiem;

2. dopiero poznaję narzędzie, którego używam;

Proszę o jakieś sugestie, inspiracje, pomysły. Będę bardzo, bardzo wdzięczny. Czy ten projekt da się jeszcze jakoś uzdatnić? Jeżeli tak to jak? Jeżeli nie to w którą stronę iść? Nie ukrywam, że zależy mi na prostocie (także wykonania).
czachor
- niepotrzebny szary pasek na górze (obniża stronę)
- menu za nisko (powinno był łatwo dostępne, bez zbędnego przewijania
- czcionka w prawym kontenerze - times new roman to nie jest dobry pomysł do www moim zdaniem
- graficznie nie powala, ale nie od razu Rzym zbudowano, nauczysz się, są gorsze strony w sieci
- ...a co za tym idzie, nie wiem, co klienci powiedzą nt. usług, które oferuje firma...
Kas
W takim razie mam poprawić:

1. Czcionkę ustalić na bezszeryfową: może DejaVu Sans, Tahoma i Verdana?

2. Podnieść menu.

Co dalej? Czy ten projekt da się uratować? winksmiley.jpg Czy może znowu zacząć od pustego obszaru roboczego?