Cytat(Poker @ 16.11.2010, 05:18:16 )

I mam pytanie do Ciebie, jak Twoim zdaniem wyglądac powinna strona KREATYWNA? czy minimalizm jest kreatywny? czy pisząc o kreatywności miałeś na myśli stronę przesadzoną bajerami?
Każdy różnie to postrzega. Stworzenie czegoś oryginalnego nie zawsze jest łatwym rozwiązaniem, ale spojrzenie na niektóre sprawy w trochę inny sposób daje ciekawe efekty. Natomiast przesadzenie bajerami można odebrać dwojako. 30 typów scrollowanych divów napakowanych w każdym zakątku to przesada, ale 1 dopracowany w którym liczą się szczegóły to rzadki rarytas. Oczywiście wszystko zależy od upodobań ale w świecie masówki takie rzeczy przyciągają uwagę.
Natomiast tutaj te oryginalności nie widzę na żadnym z elementów.
Menu grubsza czcionka umieszczone w prawej górnej części strony zmieniające kolor na hover, 3 boxy z głównymi hasłami (w tym samym miejscu co zawsze w takim samym układzie poziomym) i blokowa stopka z innym tłem. Wszystko to widziałem i widzę na codzięń.
Wyobraź sobie reklamy telewizyjne bez kreatywnych agencji reklamowych, które brzmiałyby jak relacje meczu piłkarskiego w Korei.
"Nasza pasta do zębów jest dobra - będziesz miał po niej białe zęby - Coolgate"
"Pasta do zębów - bielsze zęby - BlenderMed - wszystkie inne są złe"
"Czyść zęby naszą pastą bo jest dobra - SensoWDyni - tylko po niej będziesz miał białe zęby"
Oglądając takie reklamy wyrzuciłbym telewizor i mył zęby jedną pastą a w ostateczności szarym mydłem.
Poza tym dziwi mnie twoje podejście
Cytat
"Kreatywnośc" pozostawię dla klientów.
ponieważ moim zdaniem ty jesteś aby im pomóc w stworzeniu internetowego wizerunku a nie żeby oni wymyślali za Ciebie.
Spójrz np na to
http://www.joeylomanto.com/Też jest czysto i schludnie Np. Opis technologii (umiejętności). Ludzie dają oceny swoich skilli (ale tak naprawdę nie są w stanie tego obiektywnie ocenić), paski "postępu" itd a tutaj? Prosty, kolorowy pasek ładnie komponujący się z reszta strony wyglądający wręcz jak infografika (którą czyta się o lepiej, szybciej, skuteczniej) i 3 proste (nadal utrzymane w formie ala infografiki) punkty podkreślające jego zalety.
Zobacz też to
http://lostworldsfairs.com/atlantis/ . Pozostawię bez komentarze.
Może nie taka sama branża ale dzięki temu wiesz, że reklama na przystanku to nie tylko plakat.
http://www.madisonavenue.pl/2010/11/reklam...h-autobusowych/Co do nazwy firmy to samo PODA jest spoko. Mnie się podoba (brzmi podobnie jak PRADA). Proste ale daje ogromne pole manewru i nie kojarzy się z firmami stworzonymi w FIRMCAD-zie, gdzie ktoś zapomniał zmienić nazwy projektu. Co prawda teraz już trudniej byłoby zmieniać nazwę firmy (dokumenty) i nawet do tego nie zachęcam ale jest to moja subiektywna uwaga.
Nie sądzę aby przy rebrandingu samo usunięciu słówka "studio" byłoby opłakane w skutkach.
Żebyś nie zapomniał mojej opinii to przypominam, że wizualnie wszystko wygląda OK.