Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [ EXT JS 3 ] - początki
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX > AJAX
iskra3000
Witam.Licze na waszą pomoc w sprawie biblioteki EXT v.3 :
1) czy znacie jakieś strony gdzie w przystępny sposób wytłumaczono jak składać "klocki" tej biblioteki a przede wszystkim jak rozłożyć problem żeby go opisać klasami i metodami? Wymyśliłem sobie prosty problem, formularz z pobieraniem danych z MySql'a. Dzień się kończy, ja studiuję ich stronę z dokumentacją i widzę że można problem rozwiązać na różne sposoby tylko jak zrobię to nic nie działa a błędami obdzieliłbym wszystkich chętnych.
2) kiedy studiuję ich API, znajdę jakieś metody i na nie kliknę to pojawia strona z która nie wiem co zrobić, do czego ją przypisać i jak ją rozumieć. Może ktoś mi wytłumaczyć w kilku prostych zdaniach o co tu chodzi?!
Poniżej fragment strony o której pisze:
http://www.sencha.com/license */
/**
* @class Ext.chart.Chart
* @extends Ext.FlashComponent
* The Ext.chart package provides the capability to visualize data with flash based charting.
* Each chart binds directly to an Ext.data.Store enabling automatic updates of the chart.
* To change the look and feel of a chart, see the {@link #chartStyle} and {@link #extraStyle} config options.
* @constructor
* @xtype chart */
Ext.chart.Chart = Ext.extend(Ext.FlashComponent, { refreshBuffer: 100,
/**
* @cfg {String} backgroundColor
* @hide
*/
">
/*! * Ext JS Library 3.4.0
* Copyright© 2006-2011 Sencha Inc.
* licensing@sencha.com
* http://www.sencha.com/license */
/**
* @class Ext.chart.Chart
* @extends Ext.FlashComponent
* The Ext.chart package provides the capability to visualize data with flash based charting.
* Each chart binds directly to an Ext.data.Store enabling automatic updates of the chart.
* To change the look and feel of a chart, see the {@link #chartStyle} and {@link #extraStyle} config options.
* @constructor
* @xtype chart */
Ext.chart.Chart = Ext.extend(Ext.FlashComponent, { refreshBuffer: 100,