Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: ocena pierwszego laya
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
ciekawskiii
dobra, dobra, dobra:P

Nie, nie jestem grafikiem itp ale chce poswiecic sie swojemu pierwszemu projektowi www ( przedtem robilem stronki mobilne dlatego wyglad byl mniej wazy a co za tym idzie, lay byl prostrzy do zrobienia) i poddaje wam do oceny screen pierwszego laya.

Chwila chwila! ale ktos powie TU NIE MA NIC DO OCENY! ok ok rozumiem to:P nie chce poprostu bawic sie w cos kilka dni, co nikomu sie nie spodoba i dlatego najpierw chce znac opinie tych, co maja lepszy zmysl artystyczny... jak mozna...

Strona ma byc o tematyce erotycznej, ma byc prosta (bez cudow) i ladna dla przecietnego internauty, czy taka jest?

Prosze o ocene kolorystyki, czcionki i samego ukladu strony i prosze sie nie sugerowac fotkami bo oczywyscie sa tylko testowe;)

z gory dzieki

p.s. zero tabelek
p.s2. validator trzeszczy tylko wtedy jesli musi;) - ale to juz innym razem jak podam strone do oceny...

z tego szystkiego zapomnialem podac link... prosze http://zapodaj.net/988cb36dfa91.png.html
dwwa
takie laye robiło się 10 lat temu, teraz w css ładniejszy się zrobi niż twój wink.gif

układ ok
Damonsson
Kolorystka w ogóle nie związana z erotyką. Czcionek widzę chyba z 10 różnych wielkości, na dodatek żadna nie wyróżnia się jakoś w stylu "spójrz na mnie". Układ będzie widać, jak to zapełnisz całkowicie, ale już teraz widać, że nie ma takiej spójności, boxy logowania wystają bardziej w lewo niż box z obrazkami - to ma jakąś specjalną nazwę, żeby się trzymało w pionie, ale zapomniałem jak się mówi na takie coś.
Ten tekst we wprowadzeniu też wg mnie za długi, przyciąłbym szerokość na 70-80% tego co jest.
Jest w stylu lat 90' jak napisał kolega wyżej.
Grafiką ta strona nikogo nie przyciągnie, mnie odrzuci, przeciętnego internautę...nie wiem.

Zamiast tracić swój czas, lepiej zlecić grafikę komuś kto się na tym zna, a w tym czasie zarobić na jego pensje.