Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Kod niezgodny z IE7+
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > JavaScript
przemasisko
Witam. Mam kod:
  1. addEventListener('DOMContentLoaded',function(){
  2. GenerujKalendarz(document.body);
  3. });

Czy mógłby mi ktoś przerobić tak, aby był zgodny z przeglądarkami IE7+.
Dzięki.
Niktoś
Może znajdzie się jakiś magik ,który dowie się po tym skrawku kodu do czego służy ta funkcja?I dlaczego
GenerujKalendarz(document.body),jak parametr przyjmuje to co znajduje się pomiędzy <body> a</body>?
Próbuję zgadnąć ,ale jakoś nie daje rady,może skocze po tarota.
przemasisko
Przepraszam. Nie znam się kompletnie ja JavaScript.
Cały kod jest tutaj: http://programista.it/2011/04/09/kalendarz...acy-javascript/
Przeglądarka IE wywala mi błąd właśnie w tym miejscu.
Niktoś
Puściłem ,specjalnie IE7 i ten skrypt działa, po prostu źle go dołączasz.
zegarek84
w IE nie ma addEventListener, jest attachEvent... i nie ma zdarzenia DOMContentLoaded (może w IE 9 - dawno nie pisałem skryptów)...

google i szukaj haseł w stylu "javascript+domready" "javascript+DOMContentLoaded+IE", lub skorzystaj z którejś z bibliotek, lub podepnij wywołanie funkcji pod window.onload (zdarzenie wywoływane później niż DOMContentLoaded)
przemasisko
Więc co robię nie tak. Nie modyfikowany skrypt. Internet Explorer 8. Białe tło + błąd.

Cytat(zegarek84 @ 16.11.2011, 21:04:37 ) *
google i szukaj haseł w stylu "javascript+domready" "javascript+DOMContentLoaded+IE", lub skorzystaj z którejś z bibliotek, lub podepnij wywołanie funkcji pod window.onload (zdarzenie wywoływane później niż DOMContentLoaded)

Nie znam się kompletnie na tym, a zależy mi.
Czy w wolnym czasie zerknąłbyś na to i jakoś dał radę poprawić. Przynajmniej spróbować.
Dzięki.

Poradziłem sobie przy wykorzystaniu bibliotek.
Dzięki @zegarek84 za nakierowanie.
Dla potomnych podaję źródło mojego rozwiązania.
Pozdrawiam.