Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: (www i layout) strona mojego portfolio
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
manion
Witam
Chchiałbym się dowiedzieć co sądzicie o stronie mojego portfolio
Jest tu CSS, javacript, jQuery, ajax(ale nie poprzez jQuery), skrypt PHP,orginalny layout i moje zdjęcie.
Mod4Tech
Ogólny wygląd fajny, tylko zmnieć font napisu PORTFOLIO, i wygładź krawędzie, bo brzytko wyglada. Do tego zmien kolor tekstu np. GRA W ŻYCIE bo nie widać go.
lobopol
Jak dla mnie to niezbyt zachęcający wygląd. Wygląda jakby w paintcie zrobiony, mocne piksele na krawędziach, złe użycie tabeli, krzaki w kodzie strony, kod js nieodseparowany od strony, używanie nieskompresowanego jquery. Brzydkie zachowanie przycisków w ie (sama galeria też szaleje w ie8 kliknąłem kilka razy w przycisk i się zapętliła). Strona wygląda na późne lata 90 ubiegłego wieku.
toaspzoo
używaj border-radius, jaśniejszych kolorów
manion
Nie jestem grafikiem z programów graficznych to używałem Paint-a i jednego mojego programu napisanego w C++ do tworzenia gradientów.
Krawędzie z pewnością zostaną wygładzone. thumbsupsmileyanim.gif

jedna funkcja .js była nieodseparowana teraz już jest.

toaspzoo
c++ ?

Użyj javascripta do gradientu, a żeby nie było ostrych pikseli użyj box-shadow
by_ikar
A po co ci jquery, skoro ajax'a używasz w czystym js, a nie jquery? Takie trochę bezsensu, używać jquery, tylko do jednej - dwóch animacji wink.gif Jak już używasz jquery, to możliwie do wszystkiego co jest w JS, żeby właśnie ułatwić sobie pracę..

Widziałem twoje portfolio już wcześniej i niestety wyglądem nie zachwyca wink.gif grafikiem również nie jestem, ale raczej wolałbym wówczas skorzystać z darmowego jakiegoś templatka, lub zamówić sobie stosowny.
manion
Napisałem taki programik(funkcję którą sam dowolnie parameryzuje) w C++ do generowania bitmap które nastepnie przerabiałem na *.jpg.