Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Tadam — minutnik do Pomodoro na Maka
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
.radex

http://tadamapp.com

Cześć! Tytułem wstępu chciałbym się pochwalić, że wczoraj opublikowałem moją pierwszą aplikację na Maka na App Storze. wstydnis.gif A jak jest aplikacja, to musi być i strona smile.gif

Jestem bardzo dumny z tego designu, bo zasadniczo jestem programistą, a nie designerem i zwykle wszystkie moje designy wyglądają beznadziejnie tongue.gif

A Wy, co o nim sądzicie? smile.gif Jeśli jest tu ktoś biegły w angielskim, to byłbym także wdzięczny za ocenę copywritingu.

PS. Do wszystkich Makowiczów — serio, bardzo przydatna aplikacja, polecam smile.gif
PPS. Użytkownicy Windowsa i Linuksa zapewne nie mają w systemie Gill Sansa (a nie myślałem o czcionce zastępczej), więc daję linka do pełnego screenshota: http://s6.ifotos.pl/img/Unknownpn_rsphaxh.png
!*!
W końcu ktoś, kto wie do czego jest HTML5 i jak z niego korzystać. Ewentualnie mógłbyś skorzystać z webfonts, aby u każdego font wyglądał tak samo.
.radex
Cytat(!*! @ 9.06.2012, 14:22:33 ) *
W końcu ktoś, kto wie do czego jest HTML5 i jak z niego korzystać. Ewentualnie mógłbyś skorzystać z webfonts, aby u każdego font wyglądał tak samo.

Tak, mógłbym i na pewno tak zrobię. Po prostu aplikacja jest przeznaczona na Maka, więc wystarczyło mi, żeby strona wyglądała idealnie na OS X (Gill Sans jest fontem systemowym) i nie szukałem zamienników.

Jak wydam v1.1 i będę miał trochę więcej czasu to na pewno nad tym popracuję (i zadbam, żeby strona dobrze wyglądała na urządzeniach mobilnych)
skowron-line
Ubuntu FF
http://imageshack.us/photo/my-images/528/screenshotfc.png/
!*!
.radex testuj tu http://browserlab.adobe.com
.radex
Cytat(skowron-line @ 9.06.2012, 14:30:25 ) *

Dzięki, rzeczywiście tongue.gif U mnie na Firefoksie też był taki (dziwny) bug

Naprawione wink.gif
mls
Wszystko fajnie, ale taki mały OT - 3€?! Takie coś powinno być darmowe.