-zend-
2.10.2012, 09:14:14
Witam,
Mam czysto teoretyczne pytanie. Otóż, chcę stworzyć projekt portalu internetowego połączonego ze sklepem internetowym w technologii ZF. Chcę do tego wykorzystać CMS'a WORDPRESS.
Pytanie może i dziwne, ale jak połączyc ze soba Zend'a z Wordpress'em.
Chciałem w tej sytuacji wykorzystać tylko technologię ZF, ale pytanie brzmi, czy nieuniknionym jest korzystanie gotowych funkcji WP do wyswietlania tresci na stronie? Czy mogę korzystać w pewnien sposób tylko z ZEND'a za pomocą rozbudowanych zapytań MySQL?
Pytanie też, czy jest mozliwość rozbudowania bazy danych w WP i jak tym zarządzać?
Jeszcze nigdy nie spotkałem sie z wykorzystaniem CMS'a jaki proponuje WORDPRESS. Dotychczas miałem do czynienia z prostym CMS'em stworzonym przez firme, w której kiedyś pracowałem, gdzie zapytania do bazy musiałem generować sam.
Przyznaje, że jestem początkującym w ZF i WP, dlatego chciałbym się dowiedzieć jak dobrze rozpocząć projekt.
sowiq
2.10.2012, 09:38:57
Jak dla mnie WP to nie tylko CMS, ale również dobry framework do budowania przeróżnych stron. Jeśli Twój portal nie jest jakiś super duży, na Twoim miejscu zastanowiłbym się, czy sam WP nie wystarczy.
Napisz krótko co dokładnie ma być na tym portalu, a na pewno dostaniesz odpowiedź czy jest sens używania obu frameworków na raz.
viking
2.10.2012, 09:49:49
Szczerze mówiąc to sobie tego nie wyobrażam za bardzo. Syf z tandetą czyli WP, w jaki sposób miałby zostać zintegorowany? Include funkcji, korzystanie tylko z samej bazy? Znajdź gotowy CMS oparty na ZF i jego rozwijaj.
-zend-
2.10.2012, 09:52:02
Portal ma byc połączony ze sklepem intenretowym. Wiadomo, wyświetlanie pomocji na głownej stronie, produktów, akrtykułów itp, itd, listy oddziałów, do tego także dochodzi system lojalnosciowy. Nie chce korzystać z samych funkcji WP, bo nie ukrywam, że chcę tez podszkolic się ZF.
Jak robią to inne firmy, które tworzą projekty w ZF, jaki oni wykorzystują CMS.