Generic
31.01.2013, 12:46:15
Witam. Chciałbym przedstawić mój wstępny projekt layoutu (brakuje jeszcze footera, którego już kończę). Głównie postawiłem na oryginalność i na coś nowszego, co wyróżni się wśród konkurencji. Nie jestem wielkim grafikiem więc czekam na ewentualne porady co bym mógł poprawić. Zawartość do obejrzenia tu:
http://testowyhosting.awsome.pl/ Z góry dziękuje i czekam na wypowiedzi. Pozdrawiam.
sowiq
31.01.2013, 12:50:11
Wypadałoby udostępnić jakieś testowe dane do logowania. Bo zakładam, że cały layout to nie tylko dwa formularze.
[edit]
Tym bardziej, że
Cytat
Rejstrując się akceptujesz regulamin.
Regulamin, którego nie da się przeczytać.
Szymciosek
31.01.2013, 12:52:16
Obawiam się, że to wszystko. Formularze nie mają przekierowania.
Generic
31.01.2013, 12:53:31
Witam. Mogłem wstawić plik png gdyż jak widzicie nie dawno rozpoczęłem pracę i udało mi się dopiero zrobić stronę główną. Oczywiście dalsza część z czasem powstanie. Chciałbym się dowiedzieć co myślicie o takim wyglądzie. Pozdrawiam.
toaspzoo
31.01.2013, 13:02:36
Ładniej by wyglądało z paddingiem w inputach.
Cała strona nie jest wyśrodkowana, wszystko idzie na lewą stronę.
sowiq
31.01.2013, 13:02:54
Biorąc pod uwagę zawartość "layoutu" i to, że pod najnowszym Firefoxem selectboxy się rozjeżdżają, to niestety szału nie ma:

Już pomijam, że "hasło" w formularzu logowania i selectboxy w rejestracyjnym mają inny kolor czcionki niż pozostałe pola.
No i niestety, ale kod HTML albo jest "pożyczony" z jakiejś innej strony, albo Twój "layout" to zwykły zbieracz fejsbukowch lajków:
<body><!-- HEADER ///]]>'"</script></iframe></noembed></embed></object></noscript> <script type="text/javascript" src="/e8375d7cd983efcbf956da5937050ffc.js"></script>
<script type="text/javascript" src="/b28354b543375bfa94dabaeda722927f.js"></script>-->