Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Wyświetlenie rezultatu wyszukiwania na tej samej stronieC
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
nono91
Cześć jestem początkujący w PHP, więc wybaczcie za prostotę pytania. Mam taki problem: korzystam z biblioteki autocomplete. za co odpowiada
  1. <input type="text" autocomplete="off" id="hints"/>
ta linijka
  1. <form action="/" method="post">
  2. <div>
  3. <label for="lab_szuk">Wpisz frazę:</label>
  4. <input type="text" autocomplete="off" id="hints"/>
  5. <input type="submit" value="Szukaj">
  6. </div>
  7. </form>

Chciałbym po kliknięciu przycisku Szukaj aby , na dole strony pojawiły się wyniki wyszukiwania. A mianowicie po kliknięciu przycisku powinnien wykonać się kod z zapytaniem do bazy który zwróci wyniki wyszukiwania , a potem wyświetli ja na dole strony.

Jak w ogóle zabrać się do obsługi tego submitu- jak wysłać wartość która jest w input type="text" do funkcji/ strony która pobierze z bazy wartość tego zapytania.i Zwróci na tą stronę oraz wyświetli ?
Prosze o pomoc.
Forti
W jaki sposob działaja ci podpowiedzi? Albo inaczej - czy wogole działają?

Formularz metodą post wysyłasz gdzieś pod jakiś adres / plik, tam odbierasz tablice POST i przetwarzasz / obsługujesz . wyszukujesz z bazy po czym zwracasz wyniki poprzez rendering strony czy jako zwykłe return z funkcji / metody.

Zacznij po prostu od nauki obsługi formularzy - co powinno się z nimi robić. Teraz np. w action masz '/' - co to wogóle ma być a co powinno twoim zdaniem się tam znaleźć?
nono91
odpowiedzi działają tak że pobieram zapytaniem z bazy wszystkie rekordy i następnie po wpisaniu danego ciągu znaków wyskakują tylko te wyniki w których się podciąg zgadza. Samo wysyłanie POSTem do innej strony wiem jak zrobić , wiem jak pobrać ,tylko jak to zwrócić z powrotem do tej strony i wyświetlić
lord2105
Cytat(Forti @ 11.12.2014, 10:50:08 ) *
Teraz np. w action masz '/' - co to wogóle ma być a co powinno twoim zdaniem się tam znaleźć?