Aby menu działało poprawnie należało w sekcji head dodać:
<link rel="stylesheet" href="css/normalize.min.css"> <link rel="stylesheet" href="css/defaults.min.css"> <link rel="stylesheet" href="css/nav-core.min.css"> <link rel="stylesheet" href="css/nav-layout.min.css"> <!--[if lt IE 9]> <link rel="stylesheet" href="css/ie8-core.min.css"> <link rel="stylesheet" href="css/ie8-layout.min.css"> <script src="js/html5shiv.min.js"></script> <![endif]-->
a na dole strony:
menu działa poprawnie, ale wywalił się skrypt od wyświetlania daty w inpucie, przed wprowadzeniem menu działało i miałem tak:
<head> ..... <link type="text/css" rel="Stylesheet"href="http://ajax.microsoft.com/ajax/jquery.ui/1.8.6/themes/smoothness/jquery-ui.css" /> <style type="text/css"> .ui-datepicker { background: #333; border: 1px solid #555; color: #EEE;} </style> </head> <body> ............ <script type="text/javascript"> $(function() { $("#data_od").datepicker({dateFormat: 'yy-mm-dd', showOn: 'focus', buttonImage: 'calendar.jpg', buttonImageOnly: true, changeMonth: true, changeYear: true }); }); </script> <script type="text/javascript"> $(function() { $("#data_do").datepicker({dateFormat: 'yy-mm-dd', showOn: 'focus', buttonImage: 'calendar.jpg', buttonImageOnly: true, changeMonth: true, changeYear: true }); }); </script> .........................................
zlokalizowałem, że jak usunę jedną z nowych linijek:
<script src="js/1.11.2jquery.min.js"></script>
to działa data, a menu już nie.
Otrzymuje komunikat:
Uncaught TypeError: $(...).datepicker is not a function(anonymous function)
@ rejestr.php:57(anonymous function)
@ jquery.js:19o.extend.each
@ jquery.js:12o.extend.ready
@ jquery.js:19(anonymous function)
@ jquery.js:19
Nie umiem tego naprawić, proszę o pomoc