Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www] Projekt portfolio
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
spenalzo
Witam i zapraszam do oceny projektu portfolio, jakie obecnie przygotowuje dla siebie.
Zaznaczam z góry, ze jestem cienkim grafikiem, dlatego nie bijcie za mocno. smile.gif

http://spenalzo.com/ja/2/
primo
moim skromnym zdaniem strona ta nie ukazuje Twoich przecież nie małych umiejętności. Kolorki fajnie dobrane, jeszcze jakby to było "klikalne" to możnyby coś więcej powiedzieć.

ocena 7/10
Ociu
Nie podoba mi się :/
Taka zgnita zieleń skojarzyła mi się z tymi ziomalami co palą trawę....
Czcionka (coś a'la nagłówkowa) nie zabardzo mi się podoba, coś jakby się rozmywała...
a tej belki nie będę komentować...
popraw, pooglądam co zmieniłeś smile.gif
pozdrawiam
patrycjusz
smile.gif
spenalzo smile.gif no to tak szczerze....
....
...
tongue.gif
a teraz tak poważnie...
kolorystyka jest do .. nudna, zgniła i jak już ktoś stwierdził kojarzy się z ziomalami spod klatki w przydługawych spodniach .....
Proponuje:
- wybór jasnej , przyjemnej, pozytywnej kolorystyki (np. kombinacja zółci z zielenią taki fresh klimat)
- jasne zdefiniowanie treści na stronie (najpierw plan i układ serwisu - polecam do tego jakis program do mapowania mysli np. mind managera)
- najpierw teksty do serwisu, wtedy samo do głowy ci przyjdzie jak to powinno wygladac a nie najpierw grafa a pozniej teksty do niej...
- folio w podziałce 1024*768
smile.gif
powiedziałbym hehe aby sie za to nie brać winksmiley.jpg ale... że Cie lubię tongue.gif
a tak poważnie speniu, dobrze kodujesz i nie psuj tego robiąc grafę winksmiley.jpg
pzdr
tiraeth
6/10

- mało kolorków
- baardzo ubogie menu oraz center
- brak logo

to tak ode mnie smile.gif

Mam nadzieję, że Twój kolejny projekt będzie o niebo lepszy biggrin.gif
Vertical
Patrząc na to bez interakcji to raczej niezbyt przyciąga. Zdecydowanie za mało kolorów i mało rozbudowane