Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript][PHP] prosta gra w 3 kubki
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
mervius
Witam, otóż mam pewien problem, który próbuję rozwiązać cały dzień jednak fakt, że jestem mocno zielony w tych tematach ogranicza moje możliwość.
Otóż, robię prostą grę w zgadywanie (3 kubki, pod którym jest piłka?). Na pierwszej stronie mam tablicę wyników połączoną z bazą sql i miejsce, żeby wpisać swój pseudonim oraz przycisk, który przesyła dane (z tym pseudonimem) do kolejnej strony, na której już gra się znajduje. No i praktycznie tutaj się zaczyna problem. Zrobiłem prostą stronę 3 obrazki kubków, pod każdym przycisk. Na lewo Napis punkty i pod nim licznik oraz przycisk do wysłania swojego wyniku do bazy (czy raczej tabeli) w sql. Próbowałem już na miliony sposobów (zapewne błędnych) sprawić, aby była jedna dana $wynik, do której w zależności od tego czy się zgadło czy też nie dodawało by 2 lub -1. Cały problem w tym, że nie potrafię tych danych zapisać pozostając wciąż na tej samej stronie z możliwością dalszej gry. Czy ktoś byłby w stanie wytłumaczyć mi lub udostępnić część kodu, który działałby w następujący sposób:

Wybieram jeden z kubków poprzez naciśnięcie przycisku pod nim.
Do wyniku zależnie od skutku dodaje mi 2 lub -1. Wynik widoczny na stronie aktualizuje się zaraz po tym dodaniu ale użytkownik wciąż zostaje na stronie i może podjąć kolejną próbę zgadnięcia.
Po kilku próbach, kiedy wciśniemy przycisk "zakończ", wyśle nam do tabelki zmienną z pseudonimem i zmienną z wynikiem.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc smile.gif
viking
Pokaż jakiś kod. FetchApi
mervius
Dobra, udało mi się jako tako rozwiązać problem z wykorzystaniem JS. Teraz jedynie mam problem z przesłaniem danej var wynik do nowej strony "send.php", żeby tam była odczytana w postaci zmiennej PHP (najlepiej z metody post).

Tutaj skrypt do naliczania wyniku:

1. <script type="text/javascript">
  2. var wynik = 0;
  3.  
  4. function czyWygrana(a)
  5. {