Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: przekierowanie subdomeny
Forum PHP.pl > Forum > PHP
gamblers
Witam,
Zaczne od tego ze szukalem na forum i znalazlem... ale jestem laikiem w tym temacie, zadawalem to pytanie na kilku forach i nikt mi nie odpowiedzial:|

Wiec mam taki problem... mam serwis... i serwis ma zrobione subdomeny ktore kierują na pliki np. subdomena1.domena.pl na domena.pl/costamcostam.php... i mialem serwer z confixxem ktory mial mozliwosc kierowania subdomen na pliki wiec po prostu ustawialem sobie subdomene na plik i bylo dobrze. Teraz przenioslem się na serwer ktory nie ma mozliwosci kierowania na urle tylko na katalogi... i stworzylem cos takiego... zrobilem katalog na serwerze /subdomena1/ a w nim zrobilem plik index.php a w nim taka regulka...
<? header("Location: http://domena.pl/costamcostam.php") ?>
wczesniej jak ktos wchodzil z subdomeny to w adresie byl widoczny adres... subdomeny czyli subdomena1.domena.pl a teraz po wejsciu z linku subdomeny widac domena.pl/costamcostam.php

ale nie wiem czy to jest dobre wyjscie z sytuacji... czy to jest bezpieczne wyjscie...

jak to zrobic zeby bylo tak jak wczesniej? moglby mi ktos poradzic? bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc

na forum znalazlem tylko taki post... http://forum.php.pl/index.php?showtopic=11015&hl=subdomena
sf
Mozesz to zrobic tak, ze kierujesz wszystko na glowny katalog. W nim (index.php) uruchamiasz costamcostam.php zalezne od subdomeny. Subdomene mozesz wyciagnac z $_SERVER, albo w .htaccess ustawic by np. podawal nazwe subdomeny w $_GET.
gamblers
sf... z tego co sie orientuje w chwili obecnej jest to przekierowanie 302... po zastosowaniu twojej metody nie bedzie tego?smile.gif
sf
Kod
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.hyh\.pl$ [NC]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?(.+)\.hyh\.pl$ [NC]
RewriteRule ^/*$ index.php?sub=%2 [L]

try it
gamblers
Kod
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^subdomena\.domena\.pl$ [NC]
RewriteRule ^/*$ index.php?cat=20[L]