Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Logowanie.... Znowu
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Amorph
Witam Serdecznie.
W php jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę więc bardzo proszę łopatologicznie smile.gif
Poczytałem na forum o sposobach i możliwościach logowania się na stronę. Mi najbardziej przypadł do gustu, względem potrzeb ten "tutek":

http://forum.php.pl/index.php?showtopic=48726&hl=

Starałem się go przepisać jednak nie widzę w którym miejscu ma się dziać cokolwiek aby przejść na przykładową stronę: secret.php gdzie jak rozumiem maja już być konkretne dane smile.gif. Jeśli byłby ktoś w stanie napisać jak mam złożyć cały plik login.php z przejściem do innych stron to proszę o pomoc.
Z góry bardzo dziękuję smile.gif
Gość
Login.php
  1. <?php
  2. if ( $_POST['login'] == 'przykladowy_login' && $_POST['password'] == 'przykladowe_haslo' )
  3. {
  4. $_SESSION['auth'] = '1';
  5. echo 'Brawo zalogowałeś się!<br /><a href="secred.php">Kliknij tu aby przejść do hhiper tajnej strony</a>';
  6. }
  7. else
  8. {
  9. echo 'Podales zle haslo badz login!';
  10. <form action="Login.php" method="POST">Twój login<input type="text" name="login"><br />Twoje hasło<input type="password" name="password">
  11.  </form>
  12. }
  13. ?>

Secred.php
  1. <?php
  2. if ( isset ( $_SESSION['auth'] ) AND $_SESSION['auth'] == '1' )
  3. {
  4. echo 'masz dostep';
  5. echo '<br />I tu mozesz pisac rozne tajne rzeczy';
  6. }
  7. else
  8. {
  9. echo 'dostep zabroniony';
  10. }
  11. ?>
dawhol
na koncu pliku login php mozesz dac linka do pliku secret.php no i przedewszystkim na poczatku tego pliku musisz dodac:

1. <?php
  2. if ( isset ( $_SESSION['auth'] ) )
  3. {
  4. echo 'masz dostep';
  5. }
  6. else
  7. {
  8. echo 'dostep zabroniony';
  9. }
  10. ?>