Jestem w trakcie uczenia się o frameworkach i mvc. Chce obie idee wykorzystać w przetworzeniu swojego sklepu, jednak jak można się domyślić mam problemy ze zrozumieniem i wprowadzeniem w życie tych idei(dopiero zaczynam przygodę z klasami)
Puki co napisałem takie pliki, jak sami pewno zauważycie nie mają puki co za wiele wspólnego z frameworkiem oraz mvc, ale służa mi za punkt wyjścia do nauczenia się jak takie coś się robi. Kodu jeszcze nie testowałem więc posiada pewno sporo błędów składniowych, jednak proszę nie zwracać na nie specjalnej uwagi, tylko ocenić to od strony merytorycznej. Za wszelkie konstruktywne uwagi związane z wykorzystaniem szablonów, programowaniem OOP, frameworkami i mvc będe bardzo wdzięczny. Oto pliki:
index.php:
<?php $request = new request(); $controll= new controller($request->page(),$request->action()) $controll->sql(); $controll->setPage(); ?>
moje klasy:
<?php //////////////////////////////// ///===== KLASA CONTROLLER // // class controller { private $page; private $action; public function __construct($page, $action) { $this->page = $page; $this->action = $action; } public function setPage() { switch($this->page) { case 'show_group': include "show_group.php"; break; case 'show_product': include "show_product.php"; break; case 'szukaj': include "search.php"; break; case 'aktualnosci': include "aktualnosciS.php"; break; case 'rejestracja': include "rejestracja.php"; break; case 'o_firmie': include "o_firmie.php"; break; case 'sklepy_partnerskie': include "sklepy_partnerskie.php"; break; case 'regulamin': include "regulamin.php"; break; case 'pomoc': include "pomoc.php"; break; case 'linki': include "linki.php"; break; case 'kontakt': include "kontakt.php"; break; case 'sklep': include "menu.php"; break; case 'dane': include "dane.php"; break; case 'koszyk': include "koszyk.php"; break; default 'promocje': include "promocje.php"; break; } } public function sql() { } } ?>