Też jestem użytkownikiem NEO. Jedyne na co mogę narzekać to na numer 9393 oraz 0800 102 102 - tam niektórzy nie wiedzą "o so chozi":
Miałem aneks do umowy, że od 01.01.2007 mam mieć 1Mbit neo, we środę dzwoniłem, żeby się dowiedzieć czemu jeszcze nie ma, gościu kazał mi sprawdzić w komendzie
netstat jaką mam prędkość... pogratulowałem

- jaką mam prędkość odczytam z Szybkości Połączenia Internetowego (Panel Sterowania)

Skończyło się na zgłoszeniu do techników na centralę - dzisiaj rano NEO wskoczyło do odpowiedniej prędkości.
Odnośnie padów, mieszkam we Wrocławiu, to w sumie zdarzyło mi się
dwa razy w ciągu tych dwóch lat (mam neostradkę od grudnia 2004) aby neostrada padła (raz padła na tydzień - poszła centrala.., drugi raz na dzień) - tak problemów nie mam, nie rozłącza mi się i jest naprawdę przyzwoita.
Szkoda, że będąc abonentem Neostrady, jesteśmy związani z telefonem TP, a utrzymanie linii za ok. 37 złotych nie robi mi różnicy, gdy za abonament płacę 50.
@Fuzja: Twój przypadek jest niesympatyczny, gdyż z tego co się orientuję, to Neo640 nie miało limitu pobierania danych

Co do sterowników, to czy router zewnętrzny nie rozwiąże tego problemu?