Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php]dwie akcje za jednym kliknieciem
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
graf
Witam,

nie jestem programista zatem prosze o wyrozumialosc winksmiley.jpg

Ponizej zamiescilem dwa fragmenty jednego skryptu. Skryptu ktory dziala prawidlowo tylko musze wprowadzic w nim zmiane.
Ale od poczatku:
Jest to fragment skryptu za pomoca ktorego przesylane sa odpowiedzi na ogloszenia i inne tresci umieszczone na stronie. Teraz po wyslaniu wiadomosci do odbiorcy trzeba zaznaczac dana wiadomosc i klikac usun.
Musze - a nie potrafie sad.gif zrobic tak aby po wyslaniu pojawial sie napis "wyslane" i wiadomosc zostala jednoczesnie usuwana
Mam nadzieje ze mi pomozecie:
  1. <?php
  2. if (!isset($_GET[first])) { $_GET[first] = '0'; }
  3. $ltmp = 10;
  4.  
  5.  
  6. switch($_GET[action])
  7.  {
  8. case 'message':
  9.  
  10. if(isset($_POST['edit_id']))
  11.  {
  12.  header("Location: index.php?action=message");
  13. mysql_query("UPDATE `wiadomosci` SET `tresc`='".addslashes($_POST['tresc'])."', `email`='".addslashes($_POST['email'])."', `imie`='".addslashes($_POST['imie'])."' WHERE `id`='".$_POST['edit_id']."'");
  14.  }
  15.  
  16. if(isset($_POST['del']))
  17.  {
  18.  
  19. header("Location: index.php?action=message");
  20.  mysql_query("DELETE FROM `wiadomosci` WHERE `id` IN(".implode(',', $_POST['id']).")");
  21.  
  22.  }
  23.  
  24.  if(isset($_POST['id']) && isset($_POST['send']))
  25.  {
  26.  
  27.  $q = mysql_query("SELECT * FROM `wiadomosci` WHERE `id` IN(".implode(',', $_POST['id']).")");
  28. while($row = mysql_fetch_array($q))
  29.  {
  30. include_once('szablony_mail.php');
  31. $str = '';
  32.  
  33. }
  34.  
  35.  }
  36.  
  37. echo "<form action='' method='post'>";
  38.  
  39. echo "<table width='100%' style='font-family: Verdana; font-size: 11px;' border='0'>";
  40.  
  41. $q = mysql_query("SELECT * FROM `wiadomosci` WHERE `par`='mod'");