Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 1400 zł – wasze opinie
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
krzyk84
Cześć wszystkim.

Dostałem propozycje pracy w pewnej dużej firmie informatycznej na śląsku
jako programista/administrator. Do moich zadań w przyszłej pracy mają należeć
tworzenie stron www w technologi PHP i MySQL oraz pomoc administratorowi Linuksa.
Dodam że nie posiadam żadnego doświadczenia zawodowego na wyżej wymienionym stanowisku posiadam za to umiejętności potrzebne do wykonywania tego zawodu.
Co do mojego wykształcenia to jestem technikiem informatykiem.

Przyszły pracodawca proponuje mi trzymiesięczny okres próbny za 1000zł netto po którym moja
pensja ma wzrosnąć do 1400zł netto.
Prace mam wykonywać w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku 8 godzin dziennie.

Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o tym.
Czy to dużo czy mało? dla człowieka z moim wykształceniem, doświadczeniem i umiejętnościami.
phpion
Hejka,
ja jestem w podobnej sytuacji. Faktycznego doświadczenia zawodowego nie mam, jedynie freelancer'ka (coprawda od 4-5 lat smile.gif ). Jestem w trakcie negocjacji ustaleń umowy z pewną firmą, w której miałbym pracować jako programista. Praca zarówno zdalna jak i w siedzibie firmy. Z racji tego, że jestem studentem uzgodniliśmy iż dzinnie będę pracował po 4 godziny (20h tygodniowo). W miesięcznym okresie próbnym zaproponowano mi 1200 zł. Firma z Katowic. Masz więc jakiś punkt odniesienia.

W Twoim przypadku w okresie próbnym wychodzi... 6,25 zł za godzinę :| Moim zdaniem strasznie mało... Niewiele lepiej będzie po okresie próbnym: 8,75zł za godzinę. Wg mnie to po prostu kpina. Jeśli faktycznie coś potrafisz to ceń się człowieku! Na Tobie firma na pewno zarobi zdecydowanie więcej. Weź pod uwagę, że jeśli nie będziesz dawał rady z normalnymi projektami to będizesz dostawał jakieś popierdółki, które może nie będą trudne do wykonania ale na pewno strasznie nudne i żmudne. Ja bym na Twoim miejscu negocjował lub zrezygnował...
Sedziwoj