Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www] bydgoskie studio muzyczne Afterjoint
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
wjkbdg
Witam, zapraszam do sprawdzenia strony bydgoskiego studia Afterjoint.
www.Afterjoint.pl

Php tyle ile potrzeba no i pierwszy raz zastosowalem smarty.
Strona jeszcze w trakcie aktualizacji, ale chcialem dowiedziec jak sie wam podoba.

pozdrawiam
piotrooo89
pierwsze na co zwróciłem uwagę to ładne logo... innowacyjne i inne niż wszystkie dookoła. za to duży plus. ale nie ustrzegłeś się błędów.
Kod
Failed validation, 148 Errors

ocena 8/10
AjaxSrajax
Stronka wygląda nienajgorzej, w sumie to nie jestem grafikiem, więc mogę się mylić. Kod- tragiczny.
akcje takie jak <div id="naglowek"> są niedopuszczalne. Chyba nawet nie wiesz, czemu piszesz w XHTML strict. Następnie masz kod: <ul=id="jakiesID"><li id="jakies id"><a class="jakas klasa"></a></li></ul>.
Za duzo id, za duzo klas. Straraj się używać jak najmniej bloków div, jest ich zdecydowanie za duzo. Nie zastępuj rdzennych elementów HTML blokami div. Więc poucz się css i xhtml z dobrych zrodel. Polecam CSS ZEN GARDEN, alistapart.com, no i w3c.org, czy tam .com winksmiley.jpg Poczytaj o poprawności kodu XHTML, co niektorzy nazywają semantyką winksmiley.jpg. Musisz zrozumiec, ze XHTML sluzy tylko opisowi tresci dokumentu, a nie wyglądowi strony. Od tego jest CSS. Pozdrawiam i zycze powodzenia.
Pilsener
Cytat
Program Internet Explorer nie może otworzyć miejsca internetowego (twoja strona).
Operacja przerwana.
- po kliknięciu ok "nie mogę wyświetlić strony", "nie mogę znaleźć serwera" - niezbyt to zachęcające.

Co do samej strony to nie warto się rozwodzić nad okodowaniem, bo jest (jak już ktoś wspomniał, tragiczne, typowa zupa z tagów). Co do wyglądu:

1. Za duży top - mógłby być chociaż mniejszy na stronach z treścią. Te logo śmiało można upchać pomiędzy te postacie albo z lewej lub prawej
2. Górna belka z linkiem zbędna - szkoda miejsca na takie rzeczy