Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Gdańsk/Elbląg] poszukiwany programista
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
balu
Witam,

Poszukuję osoby (25-30 lat) tylko i wyłącznie z 3miasta lub Elbląga, najchętniej jednak Gdańsk.
Poszukuję programisty z krwi i kości, który zna każdy zakamarek php/js/sql, który wręcz jest magikiem. Dla którego wykonanie zaawansowanego sklepu czy serwisu społecznościowego ze wszystkimi najpopularniejszymi obecnie ficzerami to pryszcz. Fajnie jakby znał Drupala i PrestaShop.
Poszukuję programisty, który ma na tyle ambicji, że pracuję na swoim a nie u kogoś w firmie. Chodzi tu o czas i zaangażowanie.
Plan jest prosty - budowanie internetowych biznesów oraz ich późniejszy rozwój lub ewentualnie sprzedaż. Głównym zarobkiem było by prowadzenie agencji interaktywnej czyli wykonywanie serwisów www różnej maści.
Sam prowadzę jednoosobową firmę, jestem grafikiem więc z tym nie było by problemu. Poszukuję speca programisty, który także posiada jednoosobową firmę, ma już doświadczenie, portfolio i pewien kapitał na rozwój firmy. Mile widziana też osoba, która pracuje na etacie ale chce z niego zrezygnować i zastanawia się nad otworzeniem własnej działalności. Wymagam jednak dość bogatego portfolio i kapitału.
Dlaczego sam nie zatrudnię programisty aby realizował moje pomysły?
Po pierwsze jak coś jest Twoje więcej dajesz z siebie i możesz pozwolić sobie na pracę po godzinach. Po prostu bardziej się angażujesz i Ci się chce.
W 2 jest łatwiej bo np. koszty są dzielone na pół.

Wymagam aby zainteresowana osoba wykazywała się poczuciem humoru oraz inteligencją i smykałką do biznesu. Sorry ale szkoda czasu na zwykłych wyrobników a biznesy lubię robić z ludźmi o temperamencie i energii życiowej zbliżonej do mnie.

baluk@gazeta.pl - odpowiem na wybrane maile.
lobopol
Tego jeszcze nie grali aby zatrudniać programistę aby jeszcze płacił za swoją pracę o.O
balu