zlece wykonanie , a oosby chetne zapraszam do kontatu
Tel: 510724234
Klient:
1. Inicjacja połączenia zdjęcie
konsultanta jest wybierane spośród zdjęć obecnie dostępnych
konsultantów
2. Przy odpowiedziach i wyskoczeniu okna powinien być dźwięk notyfikacji zarówno dla agenta jak i
dla klienta
3. W trakcie rozmowy klient ma możliwość wysłania plików do agenta.
Administrator:
1. Możliwość dodawania/edytowania/usuwania agentów:
a. Imię i nazwisko
b. opis
c. email
d. hasło
e. zdjęcie
f. limit czatów tekstowych
g. [checkbox] Może widzieć historie chatów pozostałych agentów
2. Historia chatów wszystkich agentów
3. Możliwość dodawania/edycji/usuwania gotowych odpowiedzi
4. Statystyki liczby rozmów z klientami i średniego oczekiwania na odpowiedź.
5. Checkbox to zaznaczenia “wyskakujące okno chata tekstowego”
Agent/konsultant:
1. Chaty mają swoją historie bazując na zapamiętanej przez użytkownika historii wizyt
2. Agent ma podgląd na bieżąco do tego co pisze użytkownik jeszcze przed wysłaniem przez niego
wiadomości.
3. Możliwość wysyłania klientom gotowych odpowied zi
4. Możliwość wysłania klientowi formularza danych które to przypisują się do użytkownika. Dane
automatycznie pojawią się po prawej stronie od okna czatu.
Po kliknięciu na email
tworzy się nowy email, po kliknięciu na telefon wybiera się połączenie
przez zoipera (tel:link), po kliknięciu na nip przechodzi do naszego crm.
5. Agent widzi z jakiego systemu korzysta klient. Powinna być też od razu informacja, że połączenie
wideo niemożliwe bo to iOS albo Android.
6. Pozostawione wiadomości to w zasadzie tickety które do nas wpadają także z ticketów będziemy
mogli zrezygnować. Ale kiedy nie ma nikogo zamiast chatu powinno wyświetlić się okno z
pozostawieniem danych i pytania, ale wtedy okno nie powinno wyskakiwać.
Legenda kolorów kwadratów:
Kolor czerwony obwódki kwadratu to informacja o tym, że użytkownik coś napisał i czeka na odpowiedź. Pod
kwadratem wyświetla się czas od ostatniej wiadomości użytkownika.
Kolor zielony kwadratu to informacja, że użytkownik dostał wiadomość i póki co nic nie odpowiedział.
Kolor szary obwódki kwadratu to informacja, że użytkownik z którym była rozmowa jest już offline. W momencie kiedy
użytkownik powróci kolor obwódki zmieni się zależnie od stanu rozmowy na zielony(jeżeli to agent ostatni wysyłał
wiadomość) lub czerwony(jeżeli to klient ostatni wysyłał wiadomość)
Statusy na górze zależnie
od tego jaki status jest ustawiony kolor prostokąta w lewym górny rogu zmienia się na: Kolor zielony
(jestem dostępny): eeffdd / Kolor pomarańczowy (jestem zajęty): ffefdb /Kolor czerwony (jestem offline):
e12a00
Dodatkowo:
Może oprócz checkboxu WIDEO powinien być też checkbox CHAT. Bo możemy mieć sytuacje kiedy
agent pracuje ale może się łączyć tylko na wideo.