Chciałym poprosić kogoś o zrobienie następującej bazy danych:
Zaprojektuj i utwórz bazę danych "Usługi remontowe" składająca się z tabel: członkowie spółdzielni, mieszkania, pracownicy, usługi remontowe. Baza danych powinna zawierać informacje o członkach spółdzielni (nazwisko, imię, PESEL, Data rejestracji itp.), mieszkaniach należących do spółdzielni (adres, nr mieszkania, powierzchnia, liczba pokoi, telefon, itp.), o pracownikach (nazwisko, imie stanowisko, itp.) oraz usługach remontowych zamawianych przez lokatorów i wykonywanych przez pracowników. Np. wymiana okien, naprawa grzejników c.o. itp.). Utworzyć następujące obiekty: kwerendy, formularze i raporty służące do wyszukiwania, dodawania i edycji danych o członkach spółdzielni, mieszkaniach, pracownikach oraz o wykonanych lub zgłoszonych przez lokatorów usługach. Zabiezpieczyc bazę przed nieuprawnionym dostepem do danych. Utworzyć formularz startowy, oprogramować bazę danych.
Jesli ktos bylby w stanie i mial checi bylbym bardzo wdzieczny.