Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [ocena] Kolejna strona ze zdjęciami
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
vihoo
Proszę o konstruktywną krytykę.
www.fotowrzuta.pl
Stronka jeszcze w produkcji, ale wszelkie opinie mile widziane.
Speedy
Nie podoba mi się grafika. Jest jakaś taka niedzisiejsza. Logo i kolorystyka niespecjalne. Brak odstępów pomiędzy tekstem, a krawędziami strony. Jasnopomarańczowe nagłówki są ledwo widoczne. Popracuj nad oprawą wizualną.
jaQQu
Strona miała być prosta i przejrzysta? Jest, aż za bardzo. Szaro, buro i nijako. Brak poukładania odpowiednio treści. Wszystko tak jakby rozrzucone na jedną kupę. Powiem tak, nie odstrasza, ale nie można też pobyć na niej za długo.
Sam nie jestem jakimś tam profesjonalistą, jednak patrząc od strony użytkownika, to jest brzydko. Radził bym siąść chwilę przed jakimś programem graficznym, pomyśleć i zrobić wszystko tak, żeby zachęcało do rejestrowania się i spędzania na niej czasu.
vihoo
Dziękuję za opinie. Chyba jednak będę musiał posiedzieć nad layoutem. Jak dokonam zmian to dam znać. Jeszcze raz dzięki i zapraszam innych do krytyki.
MWL
BRZYYYDKIE tongue.gif
popraw wygląd, pogadamy smile.gif
bim2
Bardzo brzydkie nawet. Logo jak z lat 90 haha.gif Do poprawy!
marcio
A mi sie podoba nie wiem czemu zaskoczyles mnie w pewnym sensie, szata graficzna bardzo prosta ale mi sie podoba, strona funkcjonalna i mi bardzo szybko dziala + dla ciebie bo wkoncu jest to strona ze zdjeciami.