Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www] Portal dla chwalipięt
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
dante77
Proszę o ocenę portalu pod kątem całokształtu.
Nadmienieam, żę skorzystałem z PHP-Fusion przy tworzeniu, a to dlatego, że akurta ten cms najbardziej mi leży. Oczywiście zawiera on dużo modyfikacji i zmian, które wprowadziłem, żeby wszystko funkcjonowało jak należy.

Banner też zrobiłem sam.

Z góry dziękuję za wszystkie opinie i uwagi.
flashdev
Design troszke skromny. Ma sie wrażenie, ze czegoś brakuje.
I szkoda ze nie udało się zdobyć domeny chwalipieta.pl, bo eu troszke pogarsza całokształt.
kazag
Design ujdzie, nie jestem bóg wie jakim grafikiem, ale patrząc jako użytkownik, to nie odrzuca (no może za dużo krągłości, strona to w końcu nie kobieta...) winksmiley.jpg

Ale pomysł to chciałem pochwalić, trafia w dzisiejszych użytkowników internetu...
in5ane
Gdzie adres?
bim2
Kliknij w obrazek smile.gif
erix
Lay raczej nie przykuwa - przypomina mi kolejny katalog SEO...

Poza tym, tekst umieszczony nieraz na obrazkach... :S A za tabelki należy się ostre lanie. tongue.gif
kazag
Ale to na php-f, więc chyba nie chodzi mu o ocenianie kodu...
erix
Cytat
Proszę o ocenę portalu pod kontem całokształtu.

Konto, to można mieć w banku.

Skoro całokształt, to i się kodu czepiłem - przecież żaden problem przerobić szablon na normalny.
kazag
No tak, zwracam honor winksmiley.jpg
punkomuzykant
Bardzo fajny pomysł smile.gif Już posłałem link do kilku znajomych ale...
Cytat
<meta name='keywords' content='chwalipieta,pochwal się,pochwale się,chwalenie się,chcę się pochwalić'>

z takimi słowami kluczowymi to raczej nie pojedziesz na szukajkach choć kilka fraz ma wzięcie smile.gif
Jeśli to nie jest tajemnica to jak długo działa serwis ?
sticker
ogólnie przeciętnie, źle dobrana kolorystycznie czcionka, boxy nie skupiają na niczym uwagi brak tu wyrazistości i celu na którym ma sie skupic użytkownik - nie wiem co z tej strony ma dotrzeć do mnie.