Asmox
22.05.2009, 21:45:19
Chciałbym wspólnie z kolegami spróbować stworzyć gierkę RPG on-line. I chyba już wszystko rozumiem, jakie mechanizmy będą potrzebne do realizacji tego projektu, jednak nie wiem tylko, jak zrobić pewien "nabijacz offline". Jak ktoś niezbyt mnie zrozumiał to już tłumaczę:
Kopalnie na OGame wyglądają na pracujące non-stop, tzn. nawet jeżeli się wyloguję, to następnego dnia i tak mam zwiększoną liczbę surowców. Chciałbym się dowiedzieć jak to działa.
Fifi209
22.05.2009, 21:53:16
Cron. Tylko tyle powiem.
Diemorko
22.05.2009, 22:05:39
Możesz również zrobić odpowiednie działanie matematyczne które będzie poruwnywać date i czas wylogowania i pmozyc przez date zalogowania tak by wyszło tyle ile powinno się dodać

<-- O Wiele lepsza opcja..
chlebik
22.05.2009, 22:26:03
Re: up:
O tyle lepsza, ze nie wymaga dzialania crona na X graczach co jakis czas. Gorzej, ze wowczas logike trzeba miec dobrze opracowana, aby przy okazji pierwszego lepszego np. napadu na te przykladowa kopalnie, wiedziec ile mozna na tym zyskac, a ile kto ma stracic. Trzeba bardzo dobrze to przemyslec i zakodowac.
pgrzelka
23.05.2009, 01:35:39
<?
if (napad || logowanie) {
uaktualnij_surowce();
}
?>
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.