Cytat(lukasz_matysek @ 22.04.2010, 20:06:46 )

Witaj
Absolutnie nie zgadzam się z powyższym. Programuję od wielu lat, zaczynałem w podstawówce od Basica na 8-mio bitowym Atari 130XE, zahaczyłem sporym hakiem o turbo pascala, visual basica oraz delphi. Programowania obiektowego i c++ zacząłem na dobre uczyć się na studiach, tak samo jeśli chodzi o php i sql. Zawsze, ale to zawsze jednym z czynników które były dla mnie najważniejsze było to, aby to co robię dawało mi satysfakcję. Bo, gdy praca nie daje nam satysfakcji, to czy możemy mieć pewność że na pewno dobrze ją wykonujemy?...

Trochę niefortunnie dobrałem słowo:P Chodziło mi bardziej o brak sensu pisania "do szuflady";P To szybko zniechęca i nie pozwala na zweryfikowanie własnych błędów - wiadomo, że masa testerów (którymi stają się użyszkodnicy) wykryje więcej niż człowiek zapatrzony w swój projekt:) Co więcej - takie pisanie nie jest wyzwaniem, gdyż projektując aplikacje uwzględniane są tylko własne potrzeby a nie potrzeby innych.
Cytat(lukasz_matysek)
Nie musisz robić kopii serwisu, ale prowadzenie własnej strony naprawdę jest dobrą droga do nauki programowania. Załóż serwis, który może się komuś przydać i staraj się go stale rozwijać. Użytkownicy dostaną nowe funkcje, a Ty nabierzesz wprawy i nowych umiejętności. W ten sposób wszyscy będą zadowoleni i odniosą korzyść winksmiley.jpg Ja dokładnie w ten sam sposób zaczynałem.