Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Praca wakacyjna
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Mefiuu
Witam. Zgłaszam się tutaj z zapytaniem zarobkowym. Mniej więcej rysuje się to tak:

Jestem uczniem, chodzę do drugiej klasy szkoły średniej. Myślałem (jak zapewne wielu), o pracy wakacyjnej. O tworzeniu stron mam jako takie pojęcie (wiem na ile mnie stać), zapewne o wielu rzeczach nie słyszałem bądź mi się w ogóle nie śniły. Znam dobrze xhtml, css, zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej oraz mam pojęcie o php + mysql (proste skrypty na "własną" rękę, napisany dość ciekawy według mnie mini CMS - niestety strukturalnie), a także zacząłem ostatnio zgłębiać się w JavaScript + AJAX i zmierzam do jQuery. Z grafiką jest najgorzej, ale idzie to jakoś powoli. Dlatego myślałem o dorobku w tym zakresie.

U mnie w mieście jest kilka firm (trzy, cztery), które zajmują się kreowaniem wizerunku, tj. broszury, ulotki, plakaty, strony www, etc. Myślałem o tym, żeby do którejś z nich podejść zapytać o pracę dorywczą na wakacje. Z tym, że jako że jestem uczniem to nie jestem pewny swojej decyzji. Chodzi o to, że:

1) moje projekty niestety nie widnieją w internecie (oprócz cms'a),
2) nie wiem czy do takiej firmy to iść osobiście, porozmawiać z sekretarką/dyrektorem, czy może wysłać normalnego e-maila z zapytaniem (ale z tym nie wiadomo czy go w ogóle przeczytają) ? ,
3) czy jest w ogóle szansa, że będą chcieli porozmawiać, czy od razu z góry 'oleją' młodziana? ,
4) kiedy wysłać potencjalne zainteresowanie do firmy? Czy próbować teraz, stosunkowo wcześniej, czy dopiero bliżej wakacji? ,
5) od strony prawnej jak to wygląda? Umowa? W końcu to praca dorywcza.