Adam7
16.03.2011, 20:35:55
Witajcie serdecznie.
Za rok mam obronę pracy inżynierskiej. Cały czas zastanawiam się nad jej tematem (a czasu coraz mniej, zwłaszcza na jego zgłoszenie).
Jestem studentem 3 roku edukacji techniczno-informatycznej na UWM-ie. Z początku miałem do wyboru temat "Opracowanie internetowej bazy danych wyposażenia i środków trwałych w oparciu o technologię PHP, MySQL i xHTML" ale niestety zanim poszedłem do promotora jakiś ch...j mnie ubiegł (co nie powinno nastąpić bo przecież to były tematy tylko dla mojego roku) i w ogóle spowodowane było to tym że źle zorganizowana administracja wydziału dała naszemu rokowi tematy o wiele później niż innym oraz ludźmi na roku którzy za nic mają honor i uczciwość i po łebkach dążą do celu ale już nie będę się na ten temat wypowiadał bo szkoda czasu, a mógł bym jeszcze sporo im wytknąć.
Teraz pozostaje mi nic innego jak tylko wyszukać i zaproponować nowy temat promotorowi związany z serwisami internetowo - bazodanowymi. Coś z PHP/Java/AJAX/xHTML + MySQL.
Nie mam kompletnie pomysłu na temat.
Tu właśnie pojawia się moja prośba do Was, o pomoc w zasugerowaniu jakiegoś ciekawego tematu.
Ważną rzeczą jest to aby był nie tylko z pogranicza informatyki lecz np. wykorzystania informatyki w technice wytwarzania, zależy mi na wypowiedziach najlepiej osób które też kończyły ten kierunek lub podobny oraz prosił bym o w miarę szybkie odpowiedzi.
konole
16.03.2011, 20:38:59
Może jakiś rozbudowany skrypt zarządzający planem zajęć dla każdego studenta?
Możliwość rejestracji, wyboru kierunku i ustalenia wygodnego dla siebie planu zajęć (przesuwanie, usuwanie, zaznaczanie - wszystko głównie z jQuery oraz PHP i MySQL). Możliwość eksportu utworzonego planu, przygotowania do wydruku itd.
+ oczywiście panel administracyjny do zarządzania ogólnym planem zajęć.
everth
16.03.2011, 20:46:11