Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: System płatności - o co chodzi, jak się zabrać?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Volume
Sprawa wygląda tak, że jestem osobą totalnie zieloną w systemach płatności - nie wiem dokładnie jak to działa i co jest do wyboru, nigdy nie kupowałem ani kartami kred. ani przez paypal (w zasadzie mialem kontakty tylko z przelewami) i nigdy tym bardziej nie miałem okazji pisać czy instalować takich systemów płatności na stronie. Teraz mnie ktoś poprosił żebym mu coś takiego zrobił.
I moje pytanie jak za to się zabrać. Są jakieś gotowe systemy jak platnosci.pl itd. Wszystko niby to jest na internecie ale tyle tego jest, że trudno powiedzieć od czego zacząć. W zasadzie fajnie jak napiszecie mi co kolwiek na temat tych systemów płatności zarówno od strony projektowania/instalowania takiego systemu jak i od strony użytkowników - czyli który najlepszy dla klienta.
grrizli
Zasadniczo, musisz mieć jakąś umowę/konto w jednej z tych usług. Typowe konto sprzedawcy. ja znam tylko PayPal więc o nim się wypowiem. Troche formalności jest z tymi potwierdzeniami kont itp itd.
Potem wbijasz na https://www.x.com/developers/paypal i w ogóle czytasz o API, integracji itp w PayPal.
Warto zwrócić uwagę, ze tutaj jest to w miarę proste ale w innych systemach trzeba zwrocic uwage na bezpieczenstwo calego rozwiazania. Ja bym nie puscil czegos live bez audytu calego serwisu.
Niktoś
Jeśli masz stronę napisaną w php to polecam HomePay-najniższe prowizje ,jeśli chodzi o e-płatności-podobno szybka wpłata na konto.Czemu wszyscy piszą PayPal,PayPal jak to syste portfelowy,na wypłaty czeka się czasami po 7 dni ,a i prowizje są wysokie.Ja widzę w tym same minusy.
W HomePay masz gotowe skrypty php,które udostępniają.Miły supporting na każdego maila odpisują.
Niestety ja piszę w net -więc jest trudniej zintegrować strony www napisane w różnych technologiach,pod Net gotowych klas nie mają.