lulu22
14.02.2012, 17:28:19
Witam,
Prawdopodobnie zostanę zjechany na dobry początek, za to że:
1)zadaję głupie pytania
2)zakładam durne tematy
3)taki temat już był....
Przejdźmy do rzeczy...
Obecnie jestem studentem informatyki....od kilku lat zadaję sobie pytania, co tak na prawdę chciałbym robić, na czym się skupić(jak wiadomo
informatyka ma wiele "gałęzi"), i szukam cały czas dobrych odpowiedzi...niestety nie umiem skupić się na jednej (nazwę to tak dziedzinie)...
Podoba mi się programowanie(niestety wolno pojmuję niektóre rzeczy...i chyba brakuje mi takiego doświadczenia), chciałbym też
pisać różne aplikacje w Javie, a najbardziej to chyba kręci mnie php, robienie stron itd...(co prawda zaczynam...ale to tak najłatwiej idzie...)
Chciałbym robić coś co lubię, niestety(za późno chyba zacząłem się uczyć tego) oraz boję się o konkurencję...że cięzko będzie znaleźć pracę...
Pytanie, czy jest sens brnąć dalej w naukę php i próbować coś osiągnąć jak projektant stron www, czy zacząć uczyć się czegoś innego...
ps. Przepraszam za jakieś błędy, oraz za durne pytania...
Pozdrawiam
lobopol
14.02.2012, 20:44:33
Wszystko zależy od ciebie. Jeżeli podoba ci się pisanie w php to pisz w nim jak najwięcej. Taka jest prawda życiowa, trzeba znaleźć to co się lubi robić i po prostu to robić, jeżeli praca nie sprawia ci przyjemności to po prostu nie dasz w niej długo rady.
cojack
15.02.2012, 09:39:40
pisanie stronek w php odchodzi do lamusa, php to nie tylko stronki, myśl szerzej, serwery, webservices, aplikacje etc etc, ucz się tego co Ci się najbardziej podoba, najszybciej efekty zobaczysz w php, ale wiem że lepsza kasa jest za jave. Nie ma prostej odpowiedzi na pytanie które zadajesz, czasami będzie taka potrzeba byś pisał i w javie, c++, js, php, co tylko będzie potrzebne. Równolegle nie ma co się uczyć wielu języków, ale warto mieć je też na uwadze.
Wykrywacz
15.02.2012, 10:01:06