Zacząłem na szybko tworzyć stronkę w celu poćwiczenia php ale nie wychodzi mi to za bardzo bo jakoś ciągnie mnie do html'a
Z htmlem miałem trochę doczynienia ale jakiś super to nie jestem chciałem stworzyć coś w php i zacząłem od takiej prostej strony, problem w tym że chce aby linki które są w menu na górze otwierały się w div'ie "srodek" i nie bardzo wiem jak zrobić żeby miało to ręce i nogi?? Wstawiam kod który działa ale wyrzuca na początku błędy, może ma ktoś ochotę zerknąć i powiedzieć mi do jest nie tak??

<!DOCTYPE html> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> <link rel="stylesheet" href="css/style.css" media="screen" type="text/css" /> </head> <body> <div id ="a1"> <div class="logo"> </div> <div class="przyciski1"> <ul class="menu_poziome" style="font-size: 12px; font-family: Calibri"> </ul> </div> <div class="przyciski2"> </div> <div class="menu_lewe" style="height:912px; width:122px; overflow: hidden"> </div> <div class="srodek" style =" height: 912px; width: 656px; overflow: hidden"> <?php if(empty($_GET['id']) or $_GET['id']=="start"){ include("start.php"); } if($_GET['id']=="www"){ include("www.html"); } if($_GET['id']=="ztp"){ include("ztp.php"); } if($_GET['id']=="io"){ include("io.php"); } if($_GET['id']=="npto"){ include("npto.php"); } if($_GET['id']=="wpf"){ include("wpf.php"); } if($_GET['id']=="amzl"){ include("amzl.php"); } ?> </div> <div class="menu_prawe" style="height:912px; width:122px; overflow: hidden"> </div> <div class="stopka" style="height: 102px; width: 900px; overflow: hidden"> </div> </div> </body> </html>
/* Document : style Created on : 2012-11-01, 00:44:44 Author : sushi Description: Purpose of the stylesheet follows. */ /* TODO customize this sample style Syntax recommendation http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/ */ body{ background-color: #0d090f; } #a1{ position:relative; margin:auto; width:900px; height: auto; min-height: 750px; } .logo{ position: relative; min-height: 150px; width: 900px; background: url(../images/logo.png); } .przyciski1{ position: relative; background: url(../images/przyciski1.png); height: 19px; width: 900px; } .przyciski2{ position: relative; background: url(../images/przyciski2.png); height: 17px; width: 900px; } .menu_lewe{ position: absolute; background: url(../images/menu_lewe.png); } .srodek{ position: absolute; left: 122px; } .menu_prawe{ position: relative; float: right; background: url(../images/menu_prawe.png); } .stopka{ position: relative; background: url(../images/stopka.png); } /*menu */ ul, ul li { display: block; list-style: none; margin: 0; padding: 0px; } ul { float: left; padding: 2px 0 0px 122px; border: 0px solid #000; } ul li { float: left; } ul a:link, ul a:visited { text-decoration: none; display: block; font-weight: bold; color: #ff9f03; padding: 0px 20px; border-right: 1px solid #fff; border-right: 1px solid #fff; } ul a:hover { background-color: #a4a4a4; }