Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne] WSZYSTKO O:Co powinno zawierać dobre forum, a czego lepiej nie? Jaki skrypt?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
GPR
Chciałbym założyć forum. Jako ze nic na ten temat nie wiem prawdopodobnie zamówie gdzieś jakieś.
Problem polega na tym ze nie mam pojęcia co takie dobre forum powinno zawierać.Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o HTML, PHP i bazy danych.
Co doradzicie? Myślałem o:

Przed zarejestyrowaniem trzeba przejść podobną drogę co tu (ochrona botowa i capatcha, potwierdzenie z meila) z tym ze regulamin jest wyświetlany na ekranie jakiś czas (np minutę)
Forum miało by ochronę spamową (można pisac raz na 5 minut) i powiedzmy kilka postów dziennie.
Dodatkowo aby pewne działy zostały odblokowane do pisania trzeba napisać kilka wiadomości w innych.
Warny (czyli ostrzeżenia np 3 stopniowe).
Wiem ze to dużo zabezpieczen ale spodziewam się dużej ilości matołów i "gimbazy".
Miało by opcję wyświetlania nieprzeczytanych postów.
Po prawo widział bym chętnie panel z polecanymi stronami i facebookiem.

Chciałbym aby zabierało jak najmniej miejsca, było proste i się szybko wczytywało więc chyba czat (shoutbox) odpada.

Słyszałem że najlepsze bezpłatne są: MyBB i phpBB3 z tym ze przy dużych stronach MyBB potrafi sie zapchać, to prawda?
Skrypt musi być łatwy i będzie obsługiwał forum które docelowo będzie miało nawet 50.000 wejść dziennie (mam takie nadzieje) więc musi być "slim"( tak jak samo forum).

Wiem ze można też użyć gotowych for jak np pun.pl (które liznąem już jakiś czas temu) jednak moje forum musi być na zagranicznym serwerze a wszystkie darmowe fora są na polskich i zwykle nie mają możliwości robienia kopii bazy danych przez administratora co jest dla mnie bardzo ważne.

Co więc proponujecie? Jakieś uwagi, podpowiedzi.
Sobak