Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Praca w wakacje - brak doświadczenia
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Watt
Witam,

Od paru lat programuje zupełnie hobbystycznie w html, php, js, podstawy frameworków. Mam parę swoich projektów. Jestem studentem pierwszego roku i nie mam doświadczenia w pracy firmie. Moje pytanie ile taka osoba jak ja może (szacunkowo!) zarobić na godzinę? (Chodzi mi o to, żeby być zorientowany czy bardziej płaca mi się np. iśc na kasjera w sklepie i co mam powiedzieć jak zostane zapytany o oczekiwane zarobki)
Szymciosek
Czy bardziej się opłaca czy mniej... wg. mnie trochę głupie podejście, bo w przyszłości jakbyś chciał pracować jako programista, to doświadczenie na kasie na nic Ci się zda tutaj, dlatego lepiej byłoby popracować w firmie i zdobyć realne doświadczenie.
Japszczur
Przy założeniu, ze na razie jesteś hobbista to niewiele zarobisz. Ale, jeżeli poważnie myślisz o przyszłości w tej branży to pójście "na kasę" chyba nie jest dobrym rozwiązaniem. Dobrze zrobić sobie np. jakiś staż w dużej firmie i dalej inwestować w siebie.
mstraczkowski
http://www.youtube.com/watch?v=Xf49urzfFVs

Bo jeżeli stawiasz programowanie obok pójścia na kasę, to coś jest nie tak smile.gif
alex011251
Mozesz pisac programy na kasy fiskalne :PPP Jak bys chcial to polaczyc ^^
michał.morski
Ja jak już ktoś wyżej napisał polecam zdecydowanie staż/praktyki w dużej firmie.
femina007
Cytat(michał.morski @ 23.05.2013, 09:22:40 ) *
Ja jak już ktoś wyżej napisał polecam zdecydowanie staż/praktyki w dużej firmie.

Ciężko w dzisiajszych czasach ze stażami/praktykami, trzeba mieć naprawdę szczęście...
klocu
Cytat(femina007 @ 23.05.2013, 20:42:20 ) *
Ciężko w dzisiajszych czasach ze stażami/praktykami, trzeba mieć naprawdę szczęście...

Chyba delikatnie mijasz się z prawdą. Jeśli ma się delikatne nawet rozeznanie rynku, umie dobrze zagadać i ma się jakieś podparcie wiedzą i umiejętnościami to zdobycie stażu czy też praktyk w przyzwoitej firmie nie jest problemem.