Jeśli taki temat już był, to proszę, podajcie mi linka.
A więc:
Chce stworzyć grę internetową w php, typu OGame itd..
Gra była by rozbudowana, i dlatego chciałbym aby była łatwo rozszerzana, wykorzystam oczywiście szablony i pliki językowe..., oraz będzie napisana obiektowo.
Chciałbym abyście przedstawili inne, lepsze rozwiązania :
Cytat
A) Jakbyście zapisali ustawienia użytkownika typu np: avatar, czy domyślne ustawienia wojska?
Dobrym rozwiązaniem byłoby dodawanie kolumn do tabeli użytkowników i/lub inna tabela z domyślnymi ustawieniami?
Cytat
B ) Umieszczanie możliwych do budowy budynków, posiadania wojska?
Lepszym rozwiązaniem byłoby stworzenie jednej tabeli z kolumnami właściwości, czy inna tabela dla każdego typu?
Cytat
B.a)Oraz do tego wymagania?
Ja to widze tak: do każdej tabeli dodaje kolumny.
Cytat
C) Umieszczanie w tabeli posiadane
a) budynki
Lepiej stworzyć nową tabele, czy dodać kolumny do tabeli użytkownika?
b ) wojsko
Czy optymalne jest umieszczanie każdej jednostki w nowym wierszu?
Cytat
D) Kopalnie które dodają coś nam co sekunde?
Może to być także złudzenie, a surowce dodawane były by przy interakcjii z użytkownikiem.
Wyczytałem że odpalanie skryptu co sekunde jest mało optymalne

Cytat
D.a) Wykonywanie akcjii niezależnie od aktywności użytkownika?
Powiedzmy że user buduje kopalnie która powstanie za 2.5h
Czy zrobienie tego sposobem jak wyżej, przy czym są pewne priorytety, czyt. obliczane są surowce wyprodukowane przez kopalnie, do momentu ataku przeciwnika, po czym są dalej liczone, lub poprostu w momencie ataku przeliczane są sorowce na czas ataku, jest dobre?
Mam nadzieje że podchodzi pod pro

Z góry dzięki za odpowiedzi